| کد خبر: 242416 |

در پی سفر رئیس جمهور؛

◄ اجرای مترو شهرستان های غرب تهران کلید خورد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تصویب اساسنامه شرکت سهامی مشترک در راستای اجرای متروی غرب استان تهران با مشارکت شهرداری های غرب استان خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تصویب اساسنامه شرکت سهامی مشترک در راستای اجرای متروی غرب استان تهران با مشارکت شهرداری های غرب استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عابد ملکی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران گفت: بر اساس تاکید رئیس‌جمهور حمل و نقل ریلی غرب استان تهران با مشارکت شهرداری‌ها شروع می شود و در این راستا دولت نیز حداکثر مساعدت و همراهی را معمول خواهد داشت. شرکت سهامی مشترک از شهرداری‌های شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، اندیشه و شرکت عمران شهر جدید اندیشه تشکیل می‌شود.

 وی افزود: اساسنامه شرکت باید به تایید شوراهای شهر و سپس وزارت کشور برسد و امکان استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز تامین بودجه در بودجه های سنواتی دولت در دستور کار قرار دارد.

ملکی با اشاره به اینکه پیش‌بینی اجرای این پروژه سه سال می باشد، گفت: علاوه بر تامین منابع مالی، مدیریت، هماهنگی و پیگیری اجرای این طرح بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه نیز باید با شهرداری تهران هماهنگی لازم صورت گیرد.

در این جلسه با حضور هادی گورابی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران و همچنین شهرداران شهرهای مربوطه در مورد محتوای اساسنامه شرکت سهامی مشترک بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.