| کد خبر: 242397 |

لزوم دریافت پروانه فعالیت برای خودروهای باری مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد گفت: تمام خودروهای باری که اقدام به فعالیت در سطح این کلان‌شهر می‌کنند، ملزم به دریافت پروانه فعالیت و اشتغال هستند.

تین نیوز

سیدجعفر شمس با اشاره به لزوم دریافت پروانه فعالیت برای خودروهای باری شهر مشهد، اظهار کرد: تمام خودروهای باری که اقدام به فعالیت در سطح شهر مشهد می‌کنند، ملزم به دریافت پروانه فعالیت و اشتغال هستند که از طریق شرکت‌های کارگزار تحت‌نظر سازمان انجام می‌شود؛ این شرکت‌ها همچنین ثبت‌نام یارانه سوخت که به‌واسطه دریافت پروانه به ناوگان باری تعلق می‌گیرد را انجام می‌دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، وی با بیان اینکه ۲۲ شرکت کارگزار صدور پروانه در سطح شهر مشهد وجود دارد، ادامه داد: ازآنجاکه یکی از راه‌های ارتباط رانندگان حوزه حمل‌ونقل بار درون‌شهری با سازمان همین شرکت‌های کارگزار هستند، نظارت و ارزیابی دقیق و مستمر آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: این ارزیابی‌ها با سه رویکرد مهم شامل موقعیت دفتر برای سهولت دسترسی رانندگان جهت مراجعه و انجام امور ثبت‌نام، تجهیزات دفتر و نیروی انسانی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر ۲۶ بخش مانند استقرار در معابر شریانی، مساحت دفتر، وجود پارکینگ جهت توقف خودروها در محل شرکت، امکانات رفاهی برای ارباب‌رجوع، داشتن امکانات لازم برای ارائه خدمت به جانبازان، معلولان و سالمندان، نداشتن سوءپیشینه و اعتیاد کارکنان شرکت برای ارزیابی شرکت‌ها تعیین‌شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.