| کد خبر: 242360 |

◄ تعداد دوربین های ثبت تخلف کیش به ۲۳ مورد می رسد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش گفت: به منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی و جلوگیری از ناهنجاری های حمل و نقل نیازمند تعداد دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در این جزیره به ۲۳ دستگاه می رسد.

تین نیوز

مهدی توانگر اظهار داشت: هم اکنون در این جزیره ۱۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف وجود دارد که ۶ مورد از آنها فعال است و بقیه نیز به علت مستهلک بودن خارج از مدارس سرویس قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات شورای ترافیک جزیره شرکت عمران، آب و خدمات امسال باید به منظور فعال سازی و نوسازی پنج دوربین غیر فعال و نصب ۱۲ دوربین تخلف سنج دیگر جهت ارتقای سطح فرهنگ ترافیک و حفظ آن به عنوان جاذبه گردشگری جزیره اقدام کند.

حرکت خودروها برابر با سرعت اعلامی تابلوهای نصب شده، اجبار استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشین‌ها، استفاده از چراغ راهنما قبل از رسیدن به میدان، است کامل خودرو در زمان عبور عابر پیاده، رانندگی بین خطوط، استفاده از راهنما برای تغییر حرکت از یک خط به خط دیگر از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش است.

رعایت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش اجباری بوده و در صورت بروز تخلف، جرایم به صورت مکانیزه با استفاده از دوربین های سطح معابر ثبت می‌شود.

جزیره کیش یکی از چهار مناطق گردشگر پذیر جنوب غرب آسیا بوده که همه ساله حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گردشگر پذیرش می‌کرد که در سال گذشته به علت شیوه ویروس کرونا به حداقل ممکن رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.