| کد خبر: 242256 |

◄ امکانات کنترل بار در راه‌های خلخال - گیلان راه‌اندازی شد

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: امکانات و تجهیزات کنترل بار کامیون‌های حامل بار غیرمجاز شن و ماسه در مبادی ورودی جاده‌های خلخال - اسالم - پونل راه‌اندازی شد.

تین نیوز

 سیدجواد یحیی‌زاده روز سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال اظهار کرد: با احداث و راه‌اندازی باسکول برای کنترل بار کامیون‌های حامل بار شن و ماسه به مقصد استان اردبیل در مبداء ورودی راه خلخال - اسالم در حوالی روستای مجره ، اجازه تردد کامیون‌های با باراضافی غیرمجاز داده نشده و از تخریب سطح آسفالت راه که سالانه میلیاردها ریال هزینه برروی دوش دولت می‌گذارد، جلوگیری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی افزود: برای هدایت کامیون‌های حامل بار شن و ماسه بارگیری شده از کارگاه‌های این شهرستان به مقصد گیلان ، راه خلخال به پونل حد فاصل روستای مجره تا سه‌راهی گردنه الماس به روی کامیون‌ها مسدود شده و انتظار از ماموران پلیس راه اردبیل  _ زنجان کنترل ورود و خروج کامیون‌ها و جلوگیری از ورود غیرمجاز خودروهای سنگین است.

یحیی‌زاده گفت: در سه سال گذشته بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی ، زیرسازی و آسفالت این دو جاده با استفاده از روش تثبیت سیمان و آخرین تکنولوژی روز در حوزه استحفاظی خلخال هزینه شده است.

رئیس شورای ترافیک خلخال همچنین ادامه داد: مصوبات شورای ترافیک شهرستان از جمله خط‌کشی معابر شهری و راه‌های ارتباطی ، حذف نقاط حادثه‌خیز ، جمع‌آوری ماشین‌شویی‌های داخل و بیرون شهر ، جلوگیری از تجاوز به حریم معابر و راه‌ها و پیشگیری از تخلیه نخاله و زباله در حریم و محدوده جاده‌ها استناد قانونی داشته و انتظار از اعضای این شورا اجرای بند به بند مصوبات برای روان‌سازی ترافیک در معابر شهری و ارتقای ایمنی راه‌های بین‌شهری است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.