| کد خبر: 242192 |

هواپیمایی که به متاورس پرواز می‌کند!

هواپیمایی امارات NFT ها و تجربیات خود را در متاورس برای مشتریان و کارمندان خود راه‌اندازی خواهد کرد.

تین نیوز

این ایرلاین از طرح‌هایی برای ایجاد تجربیات نام تجاری با ثبت در متاورس، در کنار NFT های کلکسیونی و مبتنی بر ابزار پرده‌برداری کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گلف نیوز، این مجموعه همچنین اعلام کرد: به زودی NFT ها و تجربیات هیجان‌انگیز را در متاورس راه‌اندازی خواهیم کرد و غرفه امارات را از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی به مرکز جدید خود برای نوآوری تبدیل می‌کنیم.

در این بیانیه‌ آمده است که هم اکنون اولین پروژه‌ها در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده راه‌اندازی شود.

این اپراتور گفت: پاویون امارات آن در سایت اکسپو ۲۰۲۰ به مرکزی برای نوآوری تبدیل خواهد شد و استعدادها را برای تحقق بخشیدن به پروژه‌های خود از جمله پروژه‌های مربوط به متاورس، NFT و Web۳ جذب خواهد کرد.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، رئیس و مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی و گروه امارات گفت: «دبی و امارات راه را در اقتصاد دیجیتال روشن می‌کنند، با داشتن چشم‌انداز روشنی که توسط سیاست‌های عملی و چارچوب‌های نظارتی در زمینه‌هایی مانند دارایی‌های مجازی هوش مصنوعی و حفاظت از داده‌ها پشتیبانی می‌شود».

امارات همیشه از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود فرآیندهای کسب‌وکار، ارتقای پیشنهادات به مشتریان و غنی‌سازی مهارت‌ها و تجربیات کارمندان خود استقبال کرده است. ما در مورد فرصت‌های موجود در فضای دیجیتال آینده هیجان‌زده هستیم و سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی را در زمینه منابع مالی و منابع، برای توسعه محصولات و خدمات با استفاده از فناوری‌های پیشرفته انجام می‌دهیم که درآمد، تجربه برند و کارایی تجاری را ارائه می‌دهد.

بجاست که پاویون امارات با مضمون آینده ما در اکسپو به‌عنوان مرکزی برای توسعه تجربیات آتی پیشرفته که با چشم‌انداز امارات متحده عربی برای اقتصاد دیجیتال هماهنگ است، تغییر کاربری دهد.

این اپراتور بیش از پنج سال پیش پیشگام فناوری واقعیت مجازی وب (VR) در وب سایت و برنامه خود بود و نمای سه‌بعدی و ۳۶۰ درجه از تجربیات داخل کابین خود را ارائه کرد. مشتری می‌تواند صندلی‌های خود را قبل از بررسی آنلاین با نقشه صندلی سه‌بعدی کاوش کند و مشتریان احتمالی می‌توانند صندلی‌های دلخواه خود را از داخل محیط سه‌بعدی رزرو کنند.

این ایرلاین سال گذشته، اپلیکیشن واقعیت مجازی خود را در فروشگاه Oculus راه‌اندازی کرد و تجربه‌های تعاملی داخلی کابین را در هواپیماهای A۳۸۰ امارات و هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ به کاربران ارائه کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.