| کد خبر: 242163 |

◄ جزییات پروازهای جام جهانی قطر

رییس سازمان هواپیمایی جزییات پروازهای مسافری و باری به مقصد دوحه را در ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرد و گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته به نظر می‌رسد این پروازها از اوایل آبان ماه امسال آغاز شود.

تین نیوز

محمد محمدی بخش اظهار کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد تا به صورت هفتگی ۷۲ پرواز به صورت رفت و برگشت بین ایران و قطر انجام شود که البته پروازهای فوق‌العاده بسته به بودن تقاضا، بدون محدودیت قابل افزایش است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: در مذاکرات انجام شده، پروازهای باری بدون محدودیت می‌تواند برقرار باشد و از  آنجا که این توافقات در جام جهانی برای ۶۰ روز  پیش‌بینی شده است، به نظر می‌رسد از اوایل آبان ماه امسال پروازهای جام جهانی قطر آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

امکان ۲۰۰ پرواز روزانه در مسیر ایران - قطر

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: برای مدیریت هزینه و قیمت بلیت پروازهای جام جهانی، مقرر شد تا عمده این پروازها ابتدا به کیش بیایند و سپس به مقصد دوحه حرکت کنند، البته فرودگاه‌های مشهد، شیراز، اصفهان، تهران و کیش همه می‌توانند پروازهای مستقیمی هم به دوحه داشته باشند اما برای مدیریت هزینه پروازها درصددیم تا اکثر آن‌ها ابتدا به کیش برود که جزو پروازهای داخلی محسوب شود و سپس از آنجا به قطر پرواز کند.

محمدی بخش با اشاره به اینکه برای پروازهای جام جهانی نرخ مشخصی اعلام خواهد شد تا قیمت‌ها بیش از حد افزایش نیابد، اظهار کرد: در حال حاضر تنها قطرایرویز و ایران‌ایر می‌توانند این پروازها را انجام دهند اما اگر ایرلاینی درخواست برای پرواز به قطر در ایام جام جهانی را داشته باشد، با در نظر گرفتن پروتکل‌های بین المللی مجوز را صادر خواهیم کرد اما همه این مسائل بستگی به میزان استقبال مردم برای شرکت در این رویداد بزرگ ورزشی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.