| کد خبر: 242116 |

◄ ۱۳ هزار خودرو در خراسان رضوی به‌طور رایگان گازسوز شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۳ هزار خودرو عمومی در این استان به صورت رایگان گازسوز شده‌اند و ۱۵۰۰ خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

تین نیوز

علی اصغر اصغری با بیان اینکه نامنویسی متقاضیان گازسوز کردن خودروها همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت‌نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به نشانی gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.  هم اکنون۵۰ کارگاه مجاز در استان برای دوگانه‌سوز کردن خودروها فعال هستند که از این تعداد ۱۸ کارگاه اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را به رایگان انجام می‌دهند.

به گزارش تین نیوز، وی همچنین با اشاره به مصرف ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب سوخت سی. ان. جی در ایام نوروز امسال افزود: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۲ درصدی مصرف سی ان جی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، اصغری گفت: رشد و توسعه صنعت سی.ان.جی به عنوان سوخت ملی کشور، معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و رواج مصرف سی.ان.جی در شهرها و روستاها، در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک موثر خواهد بود. ۱۳۸ جایگاه سوخت سی. ان. جی در منطقه خراسان رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.