| کد خبر: 242086 |

◄ طرح بهسازی محور قم- جعفریه عملیاتی شد

با اعتباری افزون بر ۵۸۰ میلیارد ریال طرح بهسازی محور قم- جعفریه(حدفاصل تقاطع قلعه سنگی- جعفریه) به طول ۲۰ کیلومتر اجرایی شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: با اعتباری افزون بر ۵۸۰ میلیارد ریال طرح بهسازی محور قم- جعفریه(حدفاصل تقاطع قلعه سنگی- جعفریه) به طول ۲۰ کیلومتر اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، اکبر نوروز پور در این زمینه افزود: در راستای صیانت، ارتقاء سطح ایمنی و تسهیل تردد در محورهای برون‌شهری استان، طرح بهسازی محور قم- جعفریه عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ترافیک ترکیبی و غالبا سنگین محور قم- جعفریه و موقعیت شهرستان جعفرآباد که از قطب‌های مهم کشاورزی- دامداری استان است، طرح بهسازی و ارتقاء ایمنی آن همواره از دغدغه‌های اداره کل متبوع بوده است.

وی ادامه داد: از آنجا که محور قم- جعفریه، کوتاه‌ترین راه دسترسی به استان مرکزی می‌باشد، شاهد ترافیک چشمگیر انواع ناوگان نیمه سنگین حمل کالا، از آن هستیم که این مهم موجب استهلاک راه و اصطلاحا، خستگی زودرس آسفالت می‌شود.

نوروزپور با بیان این‌که در سال‌های گذشته نسبت به بهسازی محور قم- جعفریه، اقدام چشمگیری صورت نگرفته، بیان کرد: با توجه به پی گیری‌های مجدانه مسوولان امر و مطالبات مردمی، طرح بهسازی محور قم- جعفریه به طول ۲۰ کیلومتر و عرض ۸ متر(حدفاصل تقاطع قلعه سنگی- جعفریه) از فروردین‌ماه امسال عملیاتی شد.

وی در خصوص بازه زمانی اجرا و بهره‌برداری از این طرح، گفت: با توجه به ترافیک محور و ضرورت تسریع در اجرا و تکمیل پروژه بهسازی محور قم- جعفریه، امیدواریم با عزم جهادی همکاران و مجری پروژه، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن تا پایان سال‌جاری باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.