| کد خبر: 242076 |

اعلام تعرفه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد

تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی اعلام شد.

تین نیوز

 به منظور توسعه خدمات الکترونیک، تسهیل در امور ثبتی مراجعه کنندگان ، پیشگیری از واسطه گری در انجام امور ثبتی مردم «تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی» اعلام شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از صداوسیما، تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی» به شرح مواد ذیل است.

ماده ۱- جهت انجام خدمات مندرج در جدول تعرفه به شرح پیوست، به دو طریق زیر عمل می‌شود،

الف - به صورت خودکاربری

- شهروندان می‌توانند از طریق سامانه‌های سازمان ثبت خدمات موصوف را دریافت کنند. سامانه‌های ذیربط از طریق سایت سازمان به اطلاع عموم خواهد رسید.

ب - دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور

- در صورت مراجعه شهروندان به دفاتر فوق، هزینه خدمات مطابق جدول مذکور خواهد بود.

ماده ۲- نحوه توزیع عادلانه بین دفاتر اسناد رسمی تابع شیوه نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور میباشد.

ماده ۳- اسناد اشخاص بی بضاعت با تأیید کانون سردفتران و دفتریاران بدون دریافت حق التحریر، تنظیم و ثبت می‌شود. نحوه تقسیم اسناد مزبور و چگونگی نظارت بر اجرای آن به موجب دستورالعملی است که توسط هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مرکز پیشنهاد و به تصویب رئیس سازمان ثبت می‌رسد.

ماده ۴- دفاتر اسناد رسمی کلیه مبالغ موضوع این تعرفه را از طریق شبکه بانکی و به وسیله سامانه پرداخت الکترونیکی (مستقر در دفترخانه) دریافت می‌کنند.

ردیف ، نوع و مبلغ خدمت ارائه شده به این شرح است..

۱-ورود اطلاعات صورتجلسه ها درسامانه جامع(سهامی عام و خاص -سهامی عام هر صورت جلسه ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال -سهامی خاص هر صورت جلسه ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال

۲-ورود اطلاعات صورتجلسه ها درسامانه جامع(شرکت های غیر سهامی) هر صورتجلسه ۷۰۰،۰۰۰ ریال

۳-ورود اطلاعات صورتجلسه و موسسات غیر تجاری ،هر صورتجلسه ۵۰۰،۰۰۰ ریال

۴-ورود اطلاعات درخواست تاسیس شرکت سهامی خاص-هر درخواست ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال

۵-ورود اطلاعات درخواست تاسیس شرکت سهامی عام در دو مرحله -هر درخواست۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال

۶-ورود اطلاعات درخواست تاسیس موسسات غیر تجاری -هر درخواست۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال

۷-درخواست اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی(حقیقی و حقوقی)-حقیقی ۵۰۰،۰۰۰ ریال -حقوقی ۵۰۰،۰۰۰ ریال

۸-درخواست اظهار نامه دفتر ثبت تجاری هر درخواست۳۰۰،۰۰۰ ریال

۹-درخواست کد فراگیر اتباع خارجی برای جراعان دفاتر - رایگان

۱۰-ورود اطلاعات تکمیلی در صورت نقص یا ایراد در موضوعات ۱ تا ۶ این جدول -هر درخواست۳۰۰،۰۰۰ریال

۱۱-انجام خدمات احرازی ذی سمت بودن پس از تهیه پیش نویس سند-رایگان۱۲

12- ثبت نام در سامانه ثنا برای مراجعان دفتر -رایگان

۱۳-درخواست تقاضای تعویض سند مالکیت ارسال آن -هر درخواست۳۰۰،۰۰۰ ریال

۱۴-ورود اطلاعات و ارسال اظهار نامه مالکیت اختراعات و علایم تجاری و نشانه های جغرافیایی و تغییرات آن -هر درخواست۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال

۱۵-ورود اطلاعات و ارسال اظهارنامه مالکیت طرح های صنعتی و نشانه های جغرافیایی و تغییرات آن -هر درخواست۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.