| کد خبر: 242051 |

◄ وضعیت تردد مسافری از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲۱هزار و۳۸۶ مسافراز پایانه های مرزی شمال این استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری خبر داد، که نسبت به مدت مشابه نوروز ۱۴۰۰ ، رشد۱۱۶ درصدی داشته است.

تین نیوز

مسعود نکودری اظهار داشت: از این تعداد مسافر جابجا شده ، ۱۴ هزار و۳۶ تردد از پایانه مرزی میلک و۷ هزارو ۳۵۰ تردد از پایانه مرزی میرجاوه انجام شده است .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه از این میزان تردد ثبت شده در پایانه های مرزی میلک و میرجاوه ۱۰ هزارو ۷۷۸ تردد ورودی و ۱۰ هزارو ۶۰۹ تردد خروجی بوده است تصریح کرد: داشتن کارت واکسیناسیون و همچنین تست پی سی آر منفی از مهمترین شرایط برای انجام ترددهای مسافری در پایانه های مرزی محسوب می شود .

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطر نشان کرد:  در صورت برخورداری، پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه ای دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.