| کد خبر: 242048 |

◄ ماجرای سنگ پرانی به اتوبوس دانشجویان خرم آباد چه بود؟

به دنبال حادثه سنگ‌پرانی به اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد ۵ دانشجو مصدوم شدند که همه این دانشجویان ترخیص شده‌اند؛ همچنین مسئولان خبر از شکایت از عامل حادثه دادند.

تین نیوز

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با اشاره به حادثه سنگ پرانی به اتوبوس دانشجویان این دانشگاه و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان اظهار داشت: تا اواخر شب گذشته ما بیمارستان بودیم و همه به جز یک نفر از دانشجویان ترخیص شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه در تماسی که با بیمارستان داشتم قرار شده که این یک نفر دانشجوی بستری در بیمارستان نیز تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز از بیمارستان ترخیص شود، گفت: تعدادی از دانشجویان جراحاتی دیده بودند و خدا را شاکریم آسیبی که به این دانشجویان رسیده، آسیب آن چنانی نبوده و این جای شکرش باقی است.

پنج نفر از دانشجویان صدمه دیدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با تاکید بر اینکه از طرف دیگر ما واقعاً از برخورد این شخص عامل حادثه متأثر و متاسف هستیم، گفت: اینکه چه کسی اعم از راننده اتوبوس یا راننده تیبا مقصر است مسئله نیست، مسئله این است که تصادفات و مسائل حمل و نقل در جاده‌ها همواره هست اما اینکه اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوسی که حامل ۴۰ تا ۵۰ نفر دانشجو باشد شود، اصلاً مناسب نیست.

بهاروند ادامه داد: خدا را شاکریم که این حادثه بدتر نبوده اما حقیقتاً بسیار ناراحت و متاسف شدیم، ناراحت از اینکه چرا یک همشهری و یا یک هم استانی اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوس دانشجویان کند؟ انسان دمی است و اگر بچه مردم فوت کند این شخص چه جوابی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در جریان این حادثه سنگ پرانی به سمت اتوبوس دانشجویان، پنج نفر از دانشجویان صدمه دیدند، گفت: دانشجویی که از ناحیه سر آسیب دیده بود، دیشب ترخیص شد.

خانواده دانشجویان و راننده اتوبوس پیگیر و شاکی پرونده

این مسئول افزود: دانشجوی خانمی که در حال حاضر در بیمارستان بستری است، تشخیص پزشک اورژانس این بود که انگشت او دچار در رفتگی شده است، ضمن اینکه به شکم و اعضای داخلی این دانشجو نیز فشار آمده بود، در این راستا امروز صبح پزشک ارتوپد این دانشجو را ویزیت و خوشبختانه اعلام کرد که درد دارد اما انگشت این دانشجو دچار در رفتگی و شکستگی نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با تاکید بر اینکه از مجموع پنج دانشجوی آسیب دیده، چهار نفر دختر و یک نفر نیز پسر بوده است، افزود: همکاران ما این حادثه را گزارش داده‌اند، اما اتوبوس متعلق به دانشگاه نیست و حادثه نیز خارج از دانشگاه رخ داده، دانشگاه شکایت نکرده است، اما خانواده این دانشجویان و راننده اتوبوس پیگیر و شاکی هستند.

بهاروند با تاکید بر اینکه قاضی پرونده باید در این رابطه تصمیم گیری کند، افزود: ما این حرکت را محکوم می‌کنیم، این حرکت، اصلاً حرکت اخلاقی نبوده و برای معرفی فرهنگ کل استان مطلوب نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.