| کد خبر: 242035 |

◄ سومین حکم برای یک نفر؛ از مشاور وزیر تا عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها

او همان کسی است که در واپسین روزهای شهریور ماه 1400 یعنی حدود هفت ماه پیش از سوی وزیر راه و شهرسازی به‌ عنوان مشاور وزیر در امور اجرایی این وزارتخانه منصوب شد.

تین نیوز

چند روز پیش و در تاریخ 20 فروردین ماه  1401، روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران از معرفی عضو جدید هیئت مدیره این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در خبر روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران آمده بود: طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، عضو جدید هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد.
 وزیر راه و شهرسازی در این حکم خطاب به هادی یوسف پور آذری تاکید کرده بود: « نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها منصوب می شوید. با توجه به اهمیت فعالیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و جایگاه آن در تحقق اهداف پیشرفت و عدالت در نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌ رود تا در راستای سیاست‌ های دولت خدمتگزار و راهبردهای ابلاغی اینجانب اقدامات لازم برای اجرای سیاست های ابلاغی و ارتقای عملکرد آن شرکت به خصوص در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه امور اقتصادی معمول داشته و نتایج مکرراً به اینجانب اعلام شود.»

 اما هادی یوسف پور آذری کیست؟

او همان کسی است که در واپسین روزهای شهریور ماه 1400 یعنی حدود هفت ماه پیش از سوی وزیر راه و شهرسازی به‌ عنوان مشاور وزیر در امور اجرایی این وزارتخانه منصوب شد.

کمی پس از این انتصاب و در بهمن ماه 1400 ،  وزیر راه و شهرسازی در حکمی دیگر  یوسف پور آذری را به عنوان مشاور و رئیس دفتر ویژه خود منصوب کرد.

اکنون و پس از گذشت حدود سه ماه از  آخرین حکم وی، رستم قاسمی،  هادی یوسف پور آذری را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران منصوب کرده است.

از جمله سوابق اجرایی یوسف پور آذری، مدیریت روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مشاور ریاست شورای عالی استان ها، مدیریت در سازمان نوسازی شهرداری تهران، عضویت در کمیته های تخصصی ستاد بازآفرینی کلانشهر تهران و رئیس حوزه ریاست در دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دوستار موفقیت دولت امید واقعی 3 0

    آقای وزیر بفرمایید که ایشان چه تخصص و تجربه ای دارند که در این شرکت هایتک منصوب شده؟ سفارشی چه کسی است؟ میخواهید آدم در شرکت داشته باشید یا کار کنید؟
    متاسفانه از این جوانانی که کلی برایشان دسته و کوزه در حکم انتصاب مینویسند زمان آقای آخوندی هم در فرودگاه امام منصوب شدند اما حاصل حضورشان نابودی فرودگاه و البته پر شدن جیب اینها بود. تازه از نخبه های شریف و دانشگاهای عالی کشور بودند.

    فقط آقای مهابادی محکم در این موارد جلو سیاسیون ایستاد و اجازه نداد که از بیرون سیستم و حتی افراد ناشایسته از داخل وارد هیئت مدیره شوند که نتیجه آن هم موفقیت های بزرگ و خیره کننده و تکرار ناپذیر این دوره درخشان مدیریتی در این شرکت بزرگ و مهم بود. البته حذف یکی از مدیران غیرمتخصص تحمیلی و وارداتی از بخش آب تبریز را باید ستود ولی باید جایگزین فرد مناسبی باشد مخصوصا در شرایطی که مدیر عامل جدید هم اصلا قوی نیست و کمک فنی و مدیریتی میخواهد.

    خدا نگذرد از مدیرانی که برای ماندن خود کشور را نابود میکنند

    خداوکیلی ببینید امیر مکری در 4 سال مدیریتش یک کار اساسی کرد؟ یک کار عمرانی کرد؟ چرا تکرار مافات میکنید؟

    • ناشناس 3 0

      من فکر میکردم دولت دوباره بره دنبال بچه حزب اللهی های پاک و متخصص و سالمی مانند امثال اقای مه ابادی و اقای باقریان. نمیدونم رفتن سراغ دارو دسته محسن اسماعیلی که عملکردشون را هم همه میدونن!!!!

      فکر کنم وزرا خودشون دارن دولت را میزنن. چرا باید چنین مدیرانی خاک بخورن و از یک مشت ... استفاده کنند؟

      الان میگن مدیر کرمان و اصفهان میخوان هیئت مدیره شرکت بشن؟؟ همینطور وزیر اقتصاد احمدی نژاد یعنی دانش جعفری هم مدیر عامل هما شود؟؟!!!

      آقای رئیس جمهور چه میکند وزیر راه شما؟

  • ناشناس 2 0

    سلام خدا قوت ؛بعد از حدود دو ماه بجای اینکه برای سرپرست شرکت ابلاغ عضویت بزند یک فرد بی تجربه را فرستادن و جالب سایر اعضای هیت مدیره بلا تکلیف ماند متاسف برای وزارت راه که بعد نزدیک یک سال هنوز نتوانستند برای شرکت تصمیم بگیرند و این یعنی بی کفایتی

  • ناشناس 2 0

    اگر نظام سر مسئله بابک زنجانی برخورد عادلانه ای با مدیران متخلف واگذار کننده نفت به آقا بابک بود آقا ... الان به جای وزارت گوشه زندان بود