| کد خبر: 242015 |

◄ دلیل افزایش قیمت محصولات کشاورزی کامیونداران نبودند + فیلم

در حالی که هفته گذشته بازار محصولات کشاورزی شاهد افزایش قیمت برخی اقلام همچون گوجه فرنگی بود و انگشت اتهام نیز به سمت کامیونداران به دلیل عدم حمل این محصول، نشانه رفته بود، سرانجام رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، صادرات را دلیل افزایش قیمت گوجه فرنگی در هفته گذشته اعلام کرد.

تین نیوز

در حالی که هفته گذشته بازار محصولات کشاورزی  شاهد افزایش قیمت برخی اقلام همچون گوجه فرنگی بود و انگشت اتهام نیز به سمت کامیونداران به دلیل عدم حمل این محصول، نشانه رفته بود،  سرانجام رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، صادرات را دلیل افزایش قیمت گوجه فرنگی در هفته گذشته اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس روز 21 فروردین به خبرگزاری دانشجو گفت:  طبق آخرین گزارشات، بخشی از افزایش قیمت گوجه فرنگی به دلیل صادرات بوده است.

وی افزود: البته ما این موضوع را قبول نداریم چرا که صادرات نباید باعث افزایش قیمت محصولات کشاورزی شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت تاکید کرد: وزارت کشاورزی نظارت کافی و دقیقی بر افزایش قیمت‌ها نداشته است؛ این وزارتخانه باید با برنامه ریزی دقیق، تصمیم گیری عقلایی داشته باشد تا شاهد افزایش قیمت محصولات کشاورزی نباشیم.

این اظهارات در حالی مطرح شده که هفته گذشته و به دنبال افزایش قیمت گوجه فرنگی رئیس اتحادیه بارفروشان مشکلات ایجاد شده برای کامیونداران را علت گرانی گوجه فرنگی در بازار ذکر کرده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    والا هر جا مشکلی پیش بیاد پای راننده‌ی کامیونی درمیان است! فعلا که دیواری کوتاه‌تر از راننده نیست!
    خرابی جاده و کمبود گازوئیل و راهزنی‌های جاده هم تقصیر راننده‌ست! و احتمالا راننده در سوراخ شدن لایه‌ی اوزن زمین هم دست داشته!

  • حسین سنچولی 0 0

    سلام بعلت کمبود کامیون و زمان برداشت تره بار ایرانشهر و جیرفت کرایه یک تریلی رسیده به 50تومان باز معکوس بار نیست بنظر من باید جهاد کشاورزی مجوز کشت هندوانه که برای هر بوته تقریبا 8تن آب مصرف میشه رو کاهش بده و بجاش مجوز گندم بده همچنین کامیون برای این مناطق دولت فراهم کنه و تحویل بومی های همان شهر بده و با بومی سازی کامیون کرایه ها در کل کشور یکنواخت بمونه.