| کد خبر: 241998 |

◄ مشکل پله‌های برقی پل های عابر پیاده پایتخت کی حل می شود؟

از زمان تحویل پل‌ها تاکنون که حدود ۳ هفته از آن می‌گذرد، سازمان زیباسازی شهر تهران ۷۱ یونیت از ۲۳۹ پله‌ برقی را که دچار نقص فنی بودند بعد از رفع عیب، روشن کرده است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران در رابطه با رفع مشکل پله‌های برقی پل‌های مکانیزه عابر پیاده پایتخت گفت: از زمان تحویل پل‌ها تاکنون که حدود ۳ هفته از آن می‌گذرد، سازمان زیباسازی شهر تهران ۷۱ یونیت از ۲۳۹ پله‌ برقی را که دچار نقص فنی بودند بعد از رفع عیب، روشن کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر،  قربانی با عذرخواهی از مردم تهران به خاطر وضعیت نامناسب پل‌های هوایی، گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران از اول فروردین ۱۴۰۱ پل‌هوایی مکانیزه را از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تحویل گرفته تا بعد از رفع عیب و ایمن‌سازی کامل، آنطور که در شان شهروندان است، پل‌ها را در اختیار مردم قرار دهد.

وی در ادامه با مرور وضعیت پل‌های هوایی تهران در هنگام تحویل به سازمان زیباسازی گفت: طی کارشناسی‌های صورت گرفته در همان روزهای نخست که پل‌ها را تحویل گرفتیم، ۲۳۹ یونیت از مجموع ۵۰۱ پله برقی به دلیل نقص فنی و بخش دیگری به دلیل ایمنی پایین خاموش بودند. 

قربانی با توضیح دلیل خاموشی پله‌های برقی پل‌ها گفت: این پله‌ها در صورت ناایمن بودن، بسیار خطرناک هستند و حتی می‌توانند جان شهروندان را به خطر بیندازند. به همین دلیل شهرداری برای حفظ سلامت مردم تا رفع عیب و ایمن‌سازی، برخی از پله‌ها را خاموش کرده بود.

به گفته معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران، از زمان تحویل پل‌ها تا کنون که حدود ۳ هفته از آن می گذرد، سازمان زیباسازی شهر تهران ۷۱ یونیت از ۲۳۹ پله‌برقی‌ که نقص فنی داشتند را بعد از رفع عیب، روشن کرده است. ضمن اینکه در همین مدت نیز، بخش عمده ای از پل هایی که به دلیل ناایمن بودن خاموش بود را هم رفع عیب و روشن کرده و در اختیار شهروندان قرار داده ‌است.  

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه به برنامه چهار ماهه سازمان برای ایمن سازی و راه اندازی پله های برقی پل‌های هوایی پایتخت اشاره کرد و توضیح داد: با تلاش ۲۴ ساعته پای این پروژه خواهیم بود تا بتوانیم اتفاقی که در شأن شهروندان و مد نظرمدیریت شهری است را رقم بزنیم. بر همین اساس، ماهانه ۲۵ درصد این پل‌ها را رفع عیب، روشن و ایمن سازی خواهیم کرد و خاموشی پله های برقی پل‌ها را به حداقل ممکن می‌رسانیم.

قربانی درباره تامین قطعات معیوب یونیت‌ها گفت: به دلیل اینکه یونیت ها از شرکت‌های مختلف خریداری شده‌اند، قطعاتشان نیز طبیعتا باید از شرکت های مختلف تهیه شود. به هر حال با وجود برخی مشکلات در این راه، بن بستی برای ایمن سازی و راه اندازی پل‌های هوایی نداریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.