| کد خبر: 241975 |

◄ سنگپرانی از کامیون ها به اتوبوس ها رسید + 2 فیلم

در سال جدید، نه تنها این اقدامات فروکش نکرده بلکه سنگپرانی ها که پیش‌تر این فقط متوجه کامیون ها و ناوگان حمل کالا بود به ناوگان مسافری نیز تعمیم یافته است.

تین نیوز

سال گذشته، بخش حمل و نقل جاده ای کالا با معضل جدیدی به نام سنگپرانی به کامیون های در حین حرکت مواجه شده بود نارضایتی آنان را به دنبال داشت.

به گزارش تین نیوز، در فیلم هایی که  سال گذشته، رانندگان کامیون از این رخداد در شبکه های اجتماعی منتشر می کردند،  عنوان می شد که در برخی مواقع این اقدام با هدف متوقف کردن کامیون و سرقت بار و آنها صورت می گیرد و در برخی موارد هم کاملا جنبه اذیت و آزار دارد.

 

بیشتر بخوانید:

 

اغلب رانندگان در تحلیل این موضوع بر این اعتقاد هستند که مهمترین عامل وقوع چنین حوادثی، وضعیت اقتصادی مردم و عدم برخورداری برخی نقاط کشور از امکانات لازم است.

اما موضوع مهمی که در این بین وجود دارد آن است که در سال جدید،  نه تنها این اقدامات فروکش نکرده بلکه سنگپرانی ها که پیش‌تر این فقط متوجه کامیون ها و ناوگان حمل کالا بود به ناوگان مسافری نیز تعمیم یافته است.

محمد اتحادی راننده کامیوندار پیش از این در گفت گو با تین نیوز خواستار آموزش نکات امنیتی مورد نیاز در هنگام مواجه شدن با این حملات توسط اداره آگاهی ناجا به کاربران جاده شده بود.

وی همچنین پیشنهاد داده بود محورهای ناامن مورد بررسی قرار گیرد و گشت شبانه روزی در این مسیرها دایر شود و یا این که از تردد شبانه ناوگان در این محورها جلوگیری گردد.

فیلم های پیوست را ببینید :

فیلم مربوط به سنگپرانی به اتووبس ها در تاریخ 21 فروردین شهرستان رامیان

 

فیلم مربوط به سنگپرانی به اتوبوس ها در تاریخ  19 فروردین در جاده رامهرمز

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابوالفضل مقدم زاده 0 0

    سلام تنها اتوبوس نیست ما سواری ها هم شب ها در خیابان نواب با آجر به شیشه ماشین میزنن که خفت گیری کنن

  • احمد دبات 0 0

    یا کار راهزن ها هست یا رستوران دار ها ما خط شیراز بودیم رامهرمز توقف داشتیم برای صرف شام از وقتی که رستوران را عوض کردیم مدام این مشکل برامون پیش میومد تا اینکه رستوران جدید پیگیری کرد که مدتی اونطرفها گشت نیروی انتظامی راهندازی شد