| کد خبر: 241903 |

◄ تعداد سفر جاده ای استان مرکزی در نوروز چقدر بود؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۴۶ هزار و ۱۳۳ مسافر از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین ماه جاری توسط ناوگان حمل و نقل مسافری این استان به نقاط مختلف کشور جابه جا شدند.

تین نیوز

مهرداد جهانی افزود: تعداد مسافران جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان مرکزی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۸ و ۶ دهم درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز، وی ادامه داد: ۷۲ هزار و ۷۰۲ مسافر از مجموع مسافران جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان مرکزی در این مدت، به استان وارد و ۷۳ هزار و ۴۳۱ مسافر از استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: تعداد مسافران ورودی به استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

جهانی تعداد سفرهای ثبت شده در این مدت را ۶ هزار و ۲۹۰ سفر عنوان کرد و گفت: مسافران جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی توسط یک هزار و ۷۰ دستگاه ناوگان مسافری به نقاط مختلف کشور انجام شده‌ است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۱۳۱ سفر از مجموع سفرهای انجام شده در این مدت توسط ۲۵۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۲۱ سفر توسط ۴۶۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲ هزار و ۱۳۸ سفر توسط ۳۶۰ دستگاه سواری کرایه صورت پذیرفته‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۶۳ هزار و ۱۲۶ صندلی در سفرهای نوروزی امسال برای مسافرین پیش بینی شده‌ بود تا مشکلی برای جابه‌جایی مسافرین ایجاد نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.