| کد خبر: 241872 |

معاون وزیر راه خبر داد؛

متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن شناسایی شدند

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از شناسایی متقاضیان واجد شرایط برای حضور در نهضت ملی مسکن و نحوه افتتاح حساب در بانک عامل و واریز آورده خبر داد.

تین نیوز

محمود محمودزاده در برنامه زنده تلویزیونی در مورد آخرین وضعیت متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت: بر اساس اعلامی که از ۲۸ مهرماه سال گذشته تا آخرین ساعات سال ۱۴۰۰ انجام شد، نزدیک به ۵ میلیون و ۴۲۰ هزار متقاضی در سامانه مسکن حمایتی ثبت نام کردند. بر اساس اولین پالایشی که صورت گرفت از این تعداد بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شدند که برای کنترل سابقه سکونت آنها به کارتابل ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و شرکت‌های عمران شهرهای جدید ارسال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمودزاده ادامه داد: با ارسال پیامک از سوی ادارات کل استان‌ها، متقاضیان فراخوان شده و شرط سکونت در شهر مورد تقاضا برای آنها کنترل می‌شود. متقاضیان بر اساس لیست موجود اقدام به تکمیل مدارک می‌کنند و پس از تکمیل مدارک از طریق سامانه برای آنها حساب بانکی باز می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: متقاضیان واجد شرایط باید مبلغ ورودی مورد نظر را در حساب افتتاح شده واریز کنند تا به پروژه در حال اجرا یا آماده شروع معرفی شوند. پس از آن با سازنده قراردادی امضا خواهند کرد. مبنای آورده متقاضی باید طی ۵ مرحله و بر اساس جدول زمان بندی شده به حساب مسدودی در بانک به اسم خود متقاضی واریز شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تسهیلات این طرح نیز از طریق بانک عامل به همان حسابی که افتتاح شده، واریز خواهد شد. رقم تسهیلات بر اساس اعلام دستگاه مجری و مطابق میزان پیشرفت پروژه به همان حساب افتتاح شده واریز خواهد شد.

وی درباره رقم آورده متقاضیان اظهار داشت: آورده شامل قیمت تمام شده منهای تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر متقاضی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام عباس نیک طبع 0 0

    اگر شما کاری بلد بودی این همه دلال بازی در این مملکت رشد نمی کرد معلوم نیست این آمار از کجا بدست آمده آن مردمی که که به نون شب خود محتاج هستند چگونه در این طرح های سر کار صبتنامه می توانند بکنند اینها حتی پول نون شبشون را ندارند آنوقت ۴۰ تا ۵۰ ملیون از کجا بیارند تا بتوانند اسم شومن برای این طراحها بیاورند حال تا گند این طرح هم در بیاید مثل مسکن مهر و غیر

  • حمید 0 0

    خواهشا تجدید نظر کنید مردم از کجا بیارن آورده چهل میلیون تومان و بعد مراحل بعدی باز معلوم نیست چقدر باشه را تامین کنند