| کد خبر: 241867 |

فاز مطالعاتی جاده سبزوار-بردسکن در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس در جلسه شورای اداری ششتمد با تاکید بر ضرورت ایجاد ناحیه صنعتی برای شهر شامکان گفت: فاز مطالعاتی جاده سبزوار - بردسکن در دستور کار قرار گیرد.

تین نیوز

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به همراه سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری ششتمد به منظور بررسی مشکلات این منطقه حضور یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست با اشاره به اینکه ایجاد ناحیه صنعتی برای شهر تازه تاسیس شامکان از ضروریات مهم برای این منطقه به شمار می‌رود گفت: تاسیس این ناحیه صنعتی می‌تواند باعث سرریز صنعت از نیشابور و سبزوار شود.

وی با اعلام مطالبه جدی مردم دهستان ربع شامات شامکان مبنی بر لزوم زیرسازی و بهسازی جاده مواصلاتی این دهستان به شامکان گفت: مردم این منطقه برای سفر به شامکان باید مسافت طولانی را از جاده سبزوار و شامکان طی کنند و این مسئله سبب نارضایتی مردم شده است و طبق هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته با معاون راه روستایی مدیر کل راهداری استان مقرر شد این جاده مورد بهسازی کامل و زیرسازی مناسب قرار گیرد.

عنابستانی همچنین خواستار مطالعه تخصصی فاز دوم جاده سبزوار به بردسکن شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.