| کد خبر: 241836 |

◄ پیگیری مطالبات کامیونداران این هفته در کمیته پایش

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: کمیته پایش این هفته و با دستور کار پیگیری وضعیت توزیع لاستیک و روغن موتور و بیمه رانندگان جدیدالورود به بخش حمل کالای جاده‌ای با حضور صنوف و انجمن‌های مربوطه برگزار و مطالبات کامیونداران در وزارت صمت و سازمان تأمین اجتماعی پیگیری می‌شود.

تین نیوز

شهریار افندی زاده درباره مشکل کامیونداران در تامین لاستیک و روغن‌موتور، اظهار داشت: تأمین لاستیک چه تولید داخلی و چه واردات بر عهده وزارت صنعت بوده و در اسفندماه سال گذشته جلسات زیادی را در حضور کانون‌ها و انجمن‌ها با وزارت صمت برگزار کردیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی افزود: مقرر شد متناسب با میزان لاستیک مورد نیاز ابتدا از تولید داخلی و بعد از طریق واردات، بازار لاستیک کنترل شود.

افندی زاده اضافه کرد: توزیع لاستیک نیز بر اساس میزان کیلومتر پیمایشی است که از طریق حواله توزیع انجام می‌شود و مسئولیت توزیع نیز با وزارت صمت است.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: توافق با وزارت صمت نیز در خصوص توزیع روغن انجام شده است و کمیته پایش این هفته با حضور خود صنوف برگزار می‌شود تا تمام موارد مورد پیگیری، مجدد بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

مشکلات رانندگان ماشین‌های سنگین حل و فصل شود

دنبال حل مشکلات رانندگان با همکاری وزارت صنعت هستیم

افندی زاده درباره وضعیت بیمه تأمین اجتماعی کامیونداران نیز بیان کرد: از سازمان تأمین اجتماعی درخواست کردیم تا مشکل بیمه رانندگان جدیدالورود به این بخش را حل کنند. این موضوع را نیز در کمیته پایش پیگیری خواهیم کرد. مسئولیت پیگیری بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش ایرنا افندی زاده روز چهارشنبه نیز به ایرنا گفته بود تا پایان فروردین ۱۴۰۱ نرخ جدید خدمات حمل بار، کالا و مسافر در بخش جاده‌ای، ریلی و دریایی در ستاد تنظیم بازار تعیین و اعلام می‌شود.

بر این اساس در جلسه‌ای که روز ۲۴ فروردین‌ماه در ستاد تنظیم بازار تشکیل خواهد شد، پیشنهادات مربوط به افزایش نرخ کرایه حمل کامیونداران مطرح و تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

 افزایش نرخ کرایه باربری و مسافری در بخش ریلی و حمل‌ونقل دریایی و جاده‌ای در دستور کار قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    اگربه فکر راننده گان بودید بعدازچهارسال سنوات72تا80راوسختی کاررادرست می نمودید

  • راننده 0 0

    الان که فقط دارید مشکلات کامیون‌داران رو حل میکنید! پس اون رانندگانی که کامیون ندارند و پیگیر قرار گرفتن شغل رانندگی در مشاغل سخت هستند چی میشه؟
    همیشه کار رو درست و تا آخر انجام نمیدین و باز یک مشکل رو مثل زخم سرباز رها میکنید تا چرک کنه و دوباره مشکلات روی هم تلنبار بشه