| کد خبر: 241830 |

بامداد امروز رخ داد:

◄ مسدودی 4 ساعته خط آهن شرق؛ توقف قطارهای باری و مسافری

بامداد امروز، 20 فروردین ماه 1401، یک واگن بالاست در ایستگاه رباط پشت بادام در راه آهن شرق از خط خارج شد.

تین نیوز

بامداد امروز، 20 فروردین ماه 1401، یک واگن بالاست در ایستگاه رباط پشت بادام در راه آهن شرق از خط خارج شد.

به گزارش تین نیوز، خروج از خط یک واگن بالاست در ایستگاه رباط پشت بادام در ساعت یک بامداد امروز رخ داد.

بر اساس خبرهای دریافت شده این رخداد موجب مسدودی خط تا ساعت ٥ صبح  امروز  شد.

به دنبال مسدودی خط، قطارهای مسافری از جمله مسافری مشهد بندرعباس و قطار های باری برای ساعاتی متوقف شدند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین نیوز، حوادث ریلی با وجود گذشت تنها 20 روز از  شروع سال 1401 به چندین مورد رسیده است.

هشت روز پیش و در تاریخ 12 فروردین ماه سال 1401 نیز یک حادثه ریلی در ایستگاه راه آهن دورود رخ داده بود.

این حادثه در ساعت 23  روز جمعه 12 فرودین در خروجی ایستگاه راه آهن دورود به وقوع پیوسته بود.

در این حادثه بریدن سر محور واگن لبه بلند، منجر به مسدودی خط آهن جنوب و توقف یک قطار در ایستگاه دورود و یک قطار قبل از آن و یک قطار اهواز به تهران شد.
 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید قصابیان 0 5

    احسنت
    لطفا به انعکاس حوادث ادامه بدهبد

  • همون ناشناس همیشگی 4 0

    باز سانحه اتفاق افتاد و شعف فراوان نصیب کاسبان سانحه کرد!! بدون هیچ تحلیل و علت جویی و صرفا بیان ماجرا به همراه لیست کردن موارد قبلی

    پ.ن: انشالله فردا مفصل در جواب جناب قصابیان خواهم نوشت

  • همون ناشناس همیشگی 2 0

    با سلام. من خیلی دیر پاسخ جناب قصابیان به کامنتم ذیل یکی از مطالب سایت را رویت کردم. در اینجا با نقل قول از مطالب ایشان، عمده موارد را پاسخ می‌دهم.

    ناشناس‌ماندن، حق هر کاربر اینترنتی است که می‌تواند به دلخواه خود و حسب مورد از آن استفاده کند. سایت تین نیوز هم حق نامکشوف‌ماندن هویت واقعی من یا هر کاربر دیگری را برای کامنت‌گذاری محترم شمرده است. البته برای هر کاربری پرواضح است که در نگارش مطالب نباید از جاده اخلاق و انصاف خارج شود.

    من تعبیر "سانحه‌ نیوز" بجای تین نیوز را بر سبیل مداهنه بکار بردم. این شور و شعف گردانندگان سایت در نقل و فهرست‌کردن سوانح، ناخودآگاه من را به یاد هفتهنامه‌های زرد دهه هفتاد ‌انداخت که با عکس روی صفحه اول (عمدتا یک سانحه یا فاجعه) و تیترهای جنجالی به دنبال فروش بیشتر و جذب مشتری بودند.

    نوشته‌اید که " کارشناسان مدتهای مدیدی به دنبال یک آرشیو از سوانح بودند که با خیال راحت بنشینند و تحلیل کنند". شگفتا از این جمله فجیع!! واقعا شما کارشناس ریلی و خبره راه‌آهن هستید؟؟ قرار است برای هرگونه سانحه ریلی قابلتصور، یک مابه‌ازای بیرونی در فضای باری و مسافری کشور اتفاق بیافتد تا اطلس شما برای مطالعه کامل بشود؟ اینهمه فاجعه و سانحه ریز و درشت در زمان آقایان سعیدنژاد و زیاری و صاحب‌محمدی و پورسیدآقایی و محمدزاده و رسولی برایتان کافی نبوده؟؟ امکان استفاده از دیتابیس‌های متنوع UIC یا راه‌آهن دیگر کشورها در نحوه پیشگیری یا مقابله با سوانح وجود ندارد؟ راستی علت افزایش سوانح در چیست؟ فرسودگی ناوگان ناشی از عملکرد تیم مدیریتی جدید است یا از اهمال و کوتاهی مدیرعاملان قبلی؟ این همه مشکل شغلی و معیشتی برای تمامی صنوف ریلی در طول این سالها که باعث بی‌انگیزگی یا خطای انسانی میشود، دستپخت کیست؟ برخی شیطنت‌ها و خرابکاری‌های عمدی از کجا نشات می‌گیرد؟

    نوشته‌اید که " وقتی میتوان از تین انتقاد کرد که یک اقدام مثبت را سانسور کرده باشد. مدعی اگر موردی از سانسور اقدامات مثبت سراغ دارد مطرح کند". برای رسیدن به نظر من اصلا لازم نیست کار شاقی انجام دهید! بعنوان مشت نمونه خروار عرض می‌کنم: تمام تلاش‌های دکتر صالحی در باب راه‌اندازی خط آهن شلمچه – بصره (پس از مدتها رکود)، تلاش برای بازگشت تراورس به راه‌آهن، بازدیدهای مکرر ایشان از نواحی و تاسیسات، رکوردزنی ترانزیت ریلی، حل مشکلات معیشتی، .... با غرض یا بی‌میلی و ایجاد تردید یکسری کارشناس ثابت انعکاس می‌یابد. در مقابل برای سوانح نظیر برخورد لکوموتیوها در دپوی مشهد حتی با ولع رپرتاژ تصویری هم میروند. این نگاه عنادآلوده و زیرپوستی برخی مواقع به شدت اظهر من الشمس است. مثل عمده مطالب جناب آقای بابایی ....

    جمع‌بندی کنم: به نظر من (و احتمالا هر کاربر بی‌طرف دیگر) رویکرد گردانندگان تین نیوز در نحوه انعکاس اخبار ریلی (با هر نیت و هدفی) در راستای القای ناکارآمدی تیم پرتلاش دکتر صالحی به جامعه ریلی است. این امر از دید پرسنل خدوم و زحمتکش ریلی، مدیران و صاحب‌نظران و صدالبته جناب دکتر صالحی و نزدیکانشان پوشیده نمی‌ماند.