| کد خبر: 241800 |

◄ پس از مدتها انتظار کامیونداران؛ شاخص تن کیلومتر بروز رسانی می شود

تا آخر فرودین ماه شاخص تن کیلومتر صد در صد به روز رسانی و به طور رسمی اعلام خواهد شد.

تین نیوز

 معاون حمل‌ و نقل وزیر راه و شهرسازی عنوان کرده نرخ جدید خدمات حمل بار، کالا و مسافر در بخش های مختلف حمل و نقل از جمله بخش جاده ای تا پایان فرودین ماه اعلام می شود، در عین حال یک فعال صنفی بخش حمل کالای جاده ای از ارایه پیشنهادات دو کانون کارگری رانندگان و کارفرمایی کامیونداران این بخش به مقامات مرتبط خبر داده است.

به گزارش تین نیوز، این فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کالا با بیان این که در روز 16 فرودین ماه 1401 از سوی معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استعلام هزینه های این بخش صورت گرفت، به خبرنگار ما گفت: پیشنهادات مربوط به بروزرسانی کرایه ها نیز از دو کانون کشوری اخذ و به معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

عدم بروز رسانی تن کیلومتر و رکود بی سابقه در حمل و نقل جاده ای

وی با تاکید بر این که نرخ پیشنهادی این دو کانون با در نظر گرفتن افزایش هزینه های مختلف در بخش حمل و نقل کالا از سوی دو کانون مورد نظر اعلام شده، عنوان کرد: تا تایید نهایی نمی‌توان این نرخ را اعلام کرد.

این مقام صنفی، افزود: بر این اساس تا آخر فرودین ماه شاخص تن کیلومتر صد در صد بروز رسانی و به طور رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی به ایرنا گفته است: در جلسه‌ ای که روز ۲۴ فروردین ماه در ستاد تنظیم بازار تشکیل خواهد شد، پیشنهادات مربوط به افزایش نرخ کرایه حمل کامیونداران مطرح و تصمیم گیری نهایی انجام می‌ شود.

وی افزوده است: در جلساتی که با خود اصناف داشتیم، نرخ‌ هایی اعلام و با توجه به وضعیت موجود آنالیز هزینه در جلسه ستاد تنظیم بازار انجام می‌ شود.

افندی زاده ادامه داد: افزایش قیمت کرایه به دلیل افزایش قیمت لاستیک، روغن و قطعات یدکی معمولا منطقی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    دومشکل اجرایی نشدن سختی کاروسنوات هشت سال72تا80که نصف وجود دارد را بعد ازچهار سال وعده درست شدن دردستور کار جلسه قراردهید تابه سرانجام برسد

  • راننده 0 0

    باز هم که از مشکل رانندگان بدون کامیون و این زحمت‌کشان واقعی عرصه‌ی حمل و نقل فراموش کردید و فقط به دنبال برآورده کردن خواسته‌های سرمایه‌داران هستید! چطور میتونید اینقدر بی وجدان باشید که فقط با بالا بردن کرایه‌ها ، مشکلات اصلی راننده‌ها که اولینش سختی کار میباشد رو نادیده بگیرید؟