| کد خبر: 241786 |

جابجایی بیش از 165 هزار مسافر نوروزی در سیستان و بلوچستان

ازابتدای طرح نوروزی یعنی 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فرورودین ماه 1401 , تعداد 165 هزارو 372 مسافر در قالب 13 هزار و 90 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ازابتدای طرح نوروزی یعنی 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فرورودین ماه 1401 , تعداد 165 هزارو 372 مسافر در قالب 13 هزار و 90 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تیمور باقری افزود: از این تعداد  مسافر جابجا شده  54 درصد به مقاصد داخل استان و 46 درصد نیز به مقاصد برون استانی سفر کرده اند.

وی افزود:  از ابتدای طرح نوروزی تا  15 فروردین ماه  تعداد  97 هزارو   573  نفر مسافر از سایر استانها توسط ناوگان حمل ونقل عمومی وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه ایام نوروز 1398 ( قبل از شیوع بیماری کرونا ) 94 درصد افزایش را نشان می دهد .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در ایام اجرای طرح نوروزی کارشناس این اداره کل علیرغم طرح کنترل و نظارت ناوگان مسافری در طول محور جهت ارتقای سفر ایمن مسافرین بازدید ها و نظارت هایی نیز در پایانه های مسافربری تحت پوشش خود داشتند که می توان به اجرای دستورالعمل های بهداشتی، نظارت بر عملکرد مدیران فنی اشاره کرد، اظهار داشت: مسافرین که در این ایام از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کردند درخواست کرد هر گونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه 141 به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوط به تخلف شرکت، مالکان و رانندگان در اسرع وقت رسیدگی شود.

باقری خاطر نشان کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی 64 شرکت , موسسه و شعب حمل و نقل مسافری , 2 هزار و 367 راننده مسافری فعال، 956 دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 504 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 825 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می نمودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.