| کد خبر: 241783 |

◄ اجبار رانندگی اتوبوس با 2 راننده در شب، در جاده زاهدان چابهار + سند

برخی تلاش دارند تا شاید بتوانند با رایزنی و ... برای این مسیر ۷۰۰ کیلومتر با سرعت مجاز حداکثر ۸۵ کیلومتر در جاده، مجوز تردد تک راننده دریافت کنند.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس گفت: مسیر زاهدان چابهار به طول  ۷۰۰ کیلومتر  و جاده ای دوطرفه است که بیشتر جاده باریک و بدون شانه خاکی بوده و دارای پرتگاه به خصوص در اطراف ایرانشهر است که به همین دلیل از مدتی پیش رانندگی اتوبوس در این محور در شب ها با 2 راننده انجام می شد.

به گزارش تین نیوز، این شهروند خبرنگار تاکید کرد: با این وجود برخی تلاش دارند تا شاید بتوانند با رایزنی و ... برای این مسیر ۷۰۰ کیلومتر با سرعت مجاز حداکثر ۸۵ کیلومتر در جاده، مجوز تردد تک راننده دریافت کنند.

وی افزود: این در حالی است که اغلب رانندگان این مسیر به جز چند مالک بر جفت راننده بودن این محور تاکید داشته و از مسئولان امر تقاضا دارند تا با تایید و تاکید بر بخشنامه استفاده از  جفت راننده در شب، همچنان باخواسته غیر کارشناسی و غیر منطقی چند مالک و دلال و مدیر چند شرکت، مخالفت نمایند.

وی افزود: البته برخی از این افراد برای مدت حدود یک سال به صورت سرخود و با سواستفاده از ایرادات دستگاه سپهتن شب ها با تک راننده در این مسیر اقدام نموده و با جان مسافران و رانندگان بازی کردند و در صورت اعتراض رانندگان نیز، آنان را بیکار می کردند.

این شهروند خبرنگار تین نیوز تاکید کرد: لازم به یادآوری است رانندگی در این مسیر مدت چندین سال بود که جفت راننده اعلام و تک راننده ممنوع شده بود ولی به مدت یک سال و بیشتر با سواستفاده برخی افراد سرخود، به صورت تک راننده تردد می شد.

وی عنوان کرد: سرانجام با پیگیری مسئولان صنف رانندگان و اعزام کارگروه کارشناسی از راهور و اداره کل راهداری و حمل و نقل مجددا جفت راننده در شب اجباری و امنیت جان مسافر و راننده برقرار شد.

وی ادامه داد: بر اساس بخشنامه قانونی پلیس راهور، براساس هر ۵۰۰ کیلومتر رانندگی، راننده مسافربر باید یک کمک راننده به همراه داشته باشد.

نامه
بخشنامه جدید در مورد تردد در محور زاهدان چابهار
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نبی نارویی 1 0

    از اطلاع رسانی درست و شفاف ومستند مجله خبری تین نیوز سپاسگذاریم .واقعا درامر اطلاع رسانی خبر موفق بودن تبریک میگیم به مسولان وخبرنگاران پرتلاش تین نیوز

  • نارویی 1 0

    باسلام وادب وتشکر از سایت خبری تین نیوز وتشکر از خبرنگاران محترم. جا داره در اینجا تشکر فراوان از مدیر انجمن. رانندگان مدیریت محترم راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و ریاست محترم قرارگاه راهور استان وسایر مسولان در اجرای مجدد این قانون وجلو گیری از سو استفاده برخی مالکین ورانندگان فرصت طلب ومتخلف که برای مبالغ ناچیز با جان مردم بازی و قوانین را رعایت نمی‌کردند . با اجبار و موظف کردن به بکار گرفتن از دو راننده امنیت جان مردم و مسافرین و رانندگان فعال خط تامین و باعث خوشحالی اکثر رانندگان فعال این مسیر شد و کلیه رانندگان و مسافران از مدیران اجرایی در این خصوص تشکر ویژه و اجر کارشان را از خداوند برایشان طلب می‌کنند. با تشکر از شما بزرگواران و خبرنگاران و مسولان سایت تین نیوز

    • ماجد 0 0

      بسیار عالی و منطقی .امنیت جان مردم