| کد خبر: 241778 |

تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد ۵۸ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:تردد در جاده های ارتباطی استان در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

عابد محمدی اظهار داشت:کهگیلویه و بویراحمد تعطیلات نوروزی امسال رتبه دهم استان های کشور از نظر افزایش تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه پارسال را داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی تصریح کرد:از روز بیست و پنجم اسفند سال ۱۴۰۰ تا روز پانزدهم فروردین امسال چهار میلیون و ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد تردد کرده اند که نسبت به تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۸ (پیش از محدودیت های کرونا) ۸۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از این تعداد تردد ۵۸۰هزار دستگاه وسیله نقلیه در جاده یاسوج به اصفهان و ۵۵۲ هزار تردد در جاده گچساران گزارش شده است.

محمدی افزود:این میزان تردد با ۳۴ دستگاه تردد شمار ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:۳۰ تیم محسوس و۱۸ تیم نامحسوس در جاده های استان در تعطیلات نوروزی جاده های استان را رصد می کردند.

محمدی عنوان کرد: با وجود تلاش های شبانه روزی انجام شده اما تعطیلات نوروزی امسال ۲۱ نفر در جاده های استان جان خود را از دست داده اند.

وجود بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ جاذبه گردشگری، طبیعی، تاریخی و مذهبی در کهگیلویه و بویراحمد، این استان را میزبان خیل عظیم گردشگران در روزهای تعطیل کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.