| کد خبر: 241692 |

◄ ۵ میلیون و ۴۳۸ هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی جاده‌ای سفر کردند

معاون حمل‌و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جابه‌جایی پنج میلیون و ۴۳۸ هزار مسافر با ناوگان عمومی جاده‌ای در ایام نوروز و ثبت دو میلیون و ۶۸۰ تماس با مرکز مدیریت راه‌ها خبر داد.

تین نیوز

حمیدرضا شهرکی ثانوی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ برای پنج میلیون و ۴۳۸ هزار نفر مسافر بلیت فروخته شده است، گفت: این تعداد مسافر در قالب ۵۴۷ هزار سفر ناوگان عمومی جابه جا شده‌اند که سهم اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه از جابه‌جایی مسافران به ترتیب ۶۶.۳، ۱۸ و ۱۵.۷ درصد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وی افزود: تعداد نیروهایی که به صورت مستقیم درگیر اجرای طرح نوروزی بودند، بیش از ۸۰۰ نفر بوده که با احتساب کارکنانی که به طور مقطعی و حسب ضرورت در این طرح یاری کرده‌اند بالغ بر دوهزار نفر است.

شهرکی با اشاره به اینکه در این ایام با به کارگیری بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲۴هزار و ۳۰۰ دستگاه مینی بوس و ۳۰هزار دستگاه سواری کرایه در قالب بیش از دو هزار و ۴۰۰ شرکت حمل‌و نقل مسافری، مشغول خدمت رسانی به هموطنان بودند، اظهار کرد:‌ تعداد تماس‌های تلفنی با مرکز مدیریت راه‌ها بالغ بر دو میلیون و ۶۸۰ تماس بوده که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است و همه تماس‌ها پیگیری و رسیدگی شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: تعداد درخواست‌ها از طریق اپلیکیشن۱۴۱ و سامانه پیامکی بالغ بر ۷۵۵ هزار فقره بوده که افزایش ۲۴۰ درصدی نسبت به دوره قبل را نشان می‌دهد.

وی گفت: هم چنین مجموع شکایات مسافری ثبت شده بالغ بر یکهزار و ۸۷ شکایت است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.