| کد خبر: 241619 |

امدادرسانی به بیش از ۲۳ هزار نفر در طرح نوروزی هلال احمر

رییس سازمان امداد و نجات گفت: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ تا امروز بیش از ۲ هزار عملیات امداد و نجات انجام شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۷۴ درصدی داشته است.

تین نیوز

رییس سازمان امداد و نجات گفت: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ تا امروز بیش از ۲ هزار عملیات امداد و نجات انجام شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۷۴ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مهدی ولیپور رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ که از ۲۵ اسفند لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ اجرا شده است، گفت: کل ماموریت‌های امداد و نجات انجام شده در این مدت ۲۷۶۴ مورد بود که نسبت به سال گذشته رشد ۷۴ درصدی داشته است. 

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۴۴۳ مورد عملیات ترافیکی انجام شده که نسبت به سال گذشته رشد ۴۳ درصدی داشته، ادامه داد: در این مدت ۱۵۱ مورد عملیات کوهستان انجام شده که کاهش ۳ درصدی داشته است. همچنین ۱۴۹ مورد عملیات در خصوص حوادث جوی و ۳۴ عملیات در خصوص حوادث ساحلی انجام شده است که رشد ۸۳ درصدی داشته است. 

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در این مدت به ۲۳۱۸۳ نفر امدادرسانی شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۸۲۴ نفر نجات یافته به نقاط امن منتقل شده‌اند و ۱۳۰۹ نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شده اند. در این مدت همچنین به ۱۰۸۲۱ نفر خدمات سرپایی ارائه و برای ۳۰۱۵ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. 

به گفته ولیپور در این مدت ۲۵۸ مورد عملیات فنی نجات انجام و ۲۹۶ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.