| کد خبر: 241611 |

رئیس سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهری کرمانشاه:

همه پارک‌های کرمانشاه آمادگی پذیرش شهروندان در روز طبیعت را دارند

رئیس سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهری کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن روز طبیعت گفت: تمام پارک‌های کرمانشاه برای پذیرش شهروندان در این روز آمادگی کامل دارند.

تین نیوز

رئیس سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهری کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن روز طبیعت گفت: تمام پارک‌های کرمانشاه برای پذیرش شهروندان در این روز آمادگی کامل دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فرامرز رحمتی زاده اظهار کرد: سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهری کرمانشاه هرساله به منظور استقبال از ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت پارک‌های شهر را برای حضور همشهریان آماده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام پارک‌ها برای روز طبیعت آماده شده‌اند، افزود: امسال نیز به روال سال‌های گذشته علاوه بر اینکه برای ایام تعطیلات اقداماتی انجام شده بود مجدداً طی چند روز گذشته پاکسازی و آمادگی بیشتر برای روز طبیعت و پذیرش همشهریان فراهم شده است.

رئیس سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهری کرمانشاه با اشاره به در اختیار قرار گرفتن ظرفیت صد درصدی پارک‌های شهر کرمانشاه، تصریح کرد: در حاضر ۳۱ پارک در شهر کرمانشاه موجود است که تمام پارک‌ها آماده برای پذیرش همشهریان هستند.

رحمتی زاده بیان کرد: خواهش ما از همشهریان این است که روی چمن‌های پارک‌ها ننشینند و ترجیحاً در مکان‌هایی که در پارک‌ها برای نشستن تعیین شده و بدون پوشش گیاهی هستند مستقر شوند.

وی با بیان اینکه پارک‌ها نیز بخشی از طبیعت هستند از آنها نباید غافل شد، تاکید کرد: با استفاده از پارک‌ها به عنوان بخشی از طبیعت مراقب چمن‌ها و پوشش‌های گیاهی پارک‌ها باشند و از روشن کردن آتش روی چمن‌ها جدا خود داری کرده و تذکرات را در خصوص نشکستن شاخ و برگ درختان را جدی گرفته تا استفاده مناسب از فضای پارک‌ها داشته باشند.

رحمتی زاده ادامه داد: تقاضای ما از همشهریان ابن است که همزمان با استفاده از وسایل و امکانات موجود در پارک در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشند و به گونه‌ای عمل شود که پس از پایان تعطیلات بتوانیم سالم و صحیح آنها را تحویل بگیریم و پس از روز طبیعت نیز همچنان چهره زیبایی از پارک‌های موجود در شهرها را داشته باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.