| کد خبر: 241610 |

تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان ۲۸ مصدوم داشت

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۲۸ نفر در حوادث ترافیکی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۲۸ نفر در حوادث ترافیکی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فرهاد حیدری با اشاره به اینکه موج بازگشت مسافران در محورهای استان اصفهان منجر به وقوع حوادث ترافیکی شده است، اظهار داشت: بر اساس حوادث اعلام شده طی ۱۲ ساعت اخیر عمده تصادفات در محورهای شرقی اصفهان بوده است.

وی افزود: در این راستا ساعت ۱۶ و دو دقیقه دیروز تصادف سمند و ال ۹۰ در روستای برسیان گزارش شده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه برای این حادثه سه دستگاه آمبولانس اعزام شد، اضافه کرد: این حادثه هشت مصدوم شامل دومرد، سه زن و سه کودک داشت که برای درمان به بیمارستان‌های فارابی و الزهرا اصفهان منتقل شدند.

۵ مصدوم در برخورد دو پژو ۲۰۶

وی همچنین به برخورد دو دستگاه پژو ۲۰۶ با یکدیگر در محور داران اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شد و دو دستگاه آمبولانس اورژانس و یک کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شد.

حیدری اضافه کرد: این حادثه نیز پنج مصدوم شامل چهار خانم و یک آقا داشت که برای درمان به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

۱۰ مصدوم در برخورد دو خودروی سمند

وی همچنین به تصادف دو خودروی سمند با یکدیگر در کیلومتر پنج جاده حسن آباد، جرقویه – اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه نیز ساعت ۲۱ و ۹ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد و سه دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر در این حادثه ترافیکی افزود: پنج خانم، دو مرد، دوپسر بچه و یک دختر بچه در این حادثه مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستان‌های الزهرا و کاشانی اصفهان منتقل شدند.

وی با اشاره به واژگونی خودروی ال ۹۰ در اتوبان کاشان – اردستان یک کیلومتری موغار نیز گفت: این حادثه نیز ساعت سه و ۱۶ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شده است.

حیدری تصریح کرد: برای این حادثه نیز دو دستگاه آمبولانس اعزام شده است که پنج مصدوم این حادثه شامل دو مرد، یک خانم و دو پسر بچه را به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.