| کد خبر: 241590 |

رییس ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام:

تردد کامیون ‌ها در ۱۳ فروردین ممنوع است

رییس ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام گفت‌: تردد کامیون ها حامل بار در روز ۱۳ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

تین نیوز

رییس ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام گفت‌: تردد کامیون ها حامل بار در روز  ۱۳ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، «سعید هژبری»  در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی استان با عنوان این خبر که تردد کامیون ها حامل بار در روز  ۱۳ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است، اضافه کرد: تنها وانت بار ها و خودروهای حامل مواد فاسد شدنی و مواد سوختی از این قاعده مستثنی هستند.

وی با بیان اینکه تردد کامیون ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز جمعه ۱۲ فروردین در محور ایلام به صالح آباد محدود می شود، تصریح کرد: ۸۸.۷ درصد تصادفات در ایام نوروز در استان ایلام در جاده های اصلی و ۱۱.۳ در جاده های فرعی بوده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: ۲۸.۷ درصد مجروحان تصادفات طرح سفرهای نوروزی رانندگان و ۷۱ درصد سرنشینان وسایل نقلیه بودند و بیش از ۵۰ درصد تصادفات فوتی و جرحی بین گروه سنی ۳۵- ۴۵ بود.

هژبری با بیان اینکه خودروهای همیار تا پایان ترافیک در اختیار پلیس هستند، افزود: تمامی ادارات و دستگاه های مرتبط با ستاد نوروزی باید با جدیت و تلاش مضاعف تا پایان تعطیلات نوروزی حضوری فعال داشته باشند.

وی گفت: اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به انجام تبلیغات محیطی در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.

 معاون استاندار ایلام تاکید کرد: کار فرهنگی و آموزش در خصوص رعایت قوانین از جمله بستن کمربند ایمنی و سرعت تعیین شده باید آغاز شود و در وهله بعدی باید نقاط حادثه خیز اصلاح شود.

 هژبری ادامه داد: مشخص شود که کدامیک از موارد بیشترین اثرگذاری را در افزایش تصادفات دارد که در این راستا باید بطور دقیق اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: نصب علائم و بنر های هشدار دهنده در نقاط حادثه خیز و خطر ساز به همت راهداری و سایر دستگاه های مرتبط افزایش یابد و نظارت بر این مهم در دستور کار قرار گیرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.