| کد خبر: 241583 |

رئیس اورژانس کاشان خبر داد؛

فوت ۴نفر در تصادفات محورهای مواصلاتی کاشان از ابتدای نوروز تاکنون

رئیس اورژانس کاشان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز چهار نفر از هموطنان ما در تصادفات محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان فوت کرده‌اند.

تین نیوز

رئیس اورژانس کاشان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز چهار نفر از هموطنان ما در تصادفات محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان فوت کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسین ریاحی با اشاره به اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون اورژانس کاشان در بخش تصادفات جاده‌ای ۱۰۲ مأموریت داشته است، اظهار داشت: در مجموع این مأموریت‌ها ۱۶۷ مصدوم از هموطنان ما توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مدت زمان مشابه ۱۰۰ مأموریت توسط پرسنل اورژانس انجام و ۱۴۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شد، ابراز داشت: در همین بخش تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۸ که آخرین نوروز قبل از شیوع ویروس کرونا بود ۹۹ مأموریت توسط پرسنل اورژانس انجام و ۱۲۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس اورژانس کاشان آمار تصادفات شهری در این مدت زمان را نگران کننده تر دانست و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ تاکنون در شهر کاشان در بخش تصادفات شهری ۲۴۰ مأموریت توسط پرسنل اورژانس انجام شده است که این عدد در سال نوروز سال ۹۸ حدود ۱۹۱ مأموریت بود.

وی با بیان اینکه با مأموریت‌های انجام شده توسط پرسنل اورژانس در نوروز امسال ۳۴۱ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: این در حالی است که در سال ۹۸ تعداد مصدومان ۲۱۰ نفر بود.

ریاحی با اشاره به اینکه در تصادفات محورهای مواصلاتی به کاشان در تعطیلات نوروزی امسال چهار هموطن ما جان خود را از دست دادند، گفت: این در حالی است که نوروز سال گذشته و نوروز سال ۹۸ هیچ مورد فوتی در تصادفات گزارش نشده بود.

وی با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران تاکید کرد: از عموم هموطنان عزیز می‌خواهیم در هنگام رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا اتفاق ناگواری برای هیچ فردی رخ ندهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.