| کد خبر: 241580 |

با هدف پیشگیری از بروز سوانح ناگوار؛

توقیف ۷ ساعته خودرو‌های حادثه ساز در همدان

پلیس راهور همدان از توقف وسیله نقلیه رانندگانی که اقدام به انجام ۲ تخلف حادثه ساز کنند به مدت هفت ساعت در حاشیه معابر و در منظر دید مردم خبر داد.

تین نیوز

پلیس راهور همدان از توقف وسیله نقلیه رانندگانی که اقدام به انجام ۲ تخلف حادثه ساز کنند به مدت هفت ساعت در حاشیه معابر و در منظر دید مردم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛ سرهنگ فرخ جمالی گفت: برخورد با خودرو‌های حادثه ساز به منظور پیشگیری از بروز سوانح ناگوار در دستور کار پلیس راهور بوده و از روز گذشته طرح توقیف خودرو‌های دارای ۲ تخلف حادثه ساز همزمان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به توقیف خودرو‌های متخلف کرده و بنر حاوی نوشته‌ای مبنی بر اینکه این وسیله نقلیه به علت تخلف حادثه ساز توقیف شده بر روی وسیله نقلیه نصب می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: این خودرو در مکان‌های پرتردد با نصب بنر تخلف در منظر و دید مردم قرار گرفته تا شهروندان هم از بروز تخلف توسط راننده خودرو مطلع شوند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۳۷ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند افزود: علاوه بر توقیف به مدت هفت ساعت وسیله نقلیه جریمه و برای راننده نمره منفی لحاظ می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح توقیف به مدت هفت ساعت خودرو‌های حادثه ساز تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد همچنین تاکنون بیشترین میزان تخلفات حادثه ساز در بلوار ارم، گنجنامه و بلوار فرودگاه رخ داده که اغلب آن تردد با سرعت غیرمجاز بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.