| کد خبر: 241561 |

◄ نامه مهم دفتر حمل و نقل مسافر در مورد بیمه تکمیلی رانندگان مسافری

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نامه ای به مدیران کل استانی این سازمان، نظر این دفتر را در مورد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان بخش مسافری اعلام کرد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نامه ای به مدیران کل استانی این سازمان، نظر این دفتر را در مورد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان بخش مسافری اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس نامه ای که تصویر آن از سوی فعالان صنفی کارگری بخش حمل و نقل مسافری در اختیار خبرنگار ما قرار گرفت، داریوش باقر جوان در بخشی از این نامه که تاریخ آن مربوط به 28 / 12/ 1400 است،  عنوان کرد: ضمن ارسال نامه شماره ... مورخ 28 / 12/ 1400 خطاب به کانون انجمن های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور در خصوص موضوع فوق الذکر، به آگاهی می رساند کانون مذکور خطاب به انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر سراسر کشور انعقاد قرارداد  با شرکت بیمه دانا از مورخ 1/01/ 1401 تا 28 / 12/ 1401 را طی نامه شماره ... مورخ 28/ 12/ 1400 اعلام نموده است.

بیشتر بخوانید:

باقرجوان در ادامه این نامه افزود: ضمن تاکید بر مفاد نامه فوق الذکر، این دفتر با توجه به عدم اجماع و توافق تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به آگاهی می رساند قرارداد مذکور فاقد وجاهت اجرایی از جانب این دفتر و تشکل های صنفی کارفرمایی و کارگری بخش حمل و نقل مسافر است. مقتضی است مراتب فوق فورا به انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافر آن استان اطلاع رسانی و تذکرات لازم ابلاغ گردد.

قابل ذکر است تصویر این نامه در تین نیوز موجود است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    اسمش بیمه‌ی تکمیلی هست اما هیج چیزی رو جوابگو نیست و هزینه‌های عمل و جراحی رو هم تا یک مبلغ معینی جوابگو هست و مابقیش رو باید از جیبت بدی! این که دیگه تکمیلی نیست بیمه‌ی گوش‌بری هست

  • الیاس 0 0

    کی میخان بیمه تکمیلی رانندگان مسافربری رو راه بندازن با این هزینه های سرسام آور بخدا کم میاره ادم