| کد خبر: 241547 |

مدیرکل راهداری کرمانشاه:

ترددهای جاده‌ای در کرمانشاه ۱۲.۷ درصد افزایش داشته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ترددهای جاده‌ای در استان کرمانشاه ۱۲.۷ درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ترددهای جاده‌ای در استان کرمانشاه ۱۲.۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فریبرز کرمی اظهار کرد: کمیته خدمات حمل و نقل و خدمات سفر استان کرمانشاه پس از ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه جلسات هماهنگی دستگاه‌های کمیته را تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام گرفت.

وی افزود: برخی از اقدامات راهداری در این ایام به صورت مشترک با همکاری پلیس راه استان کرمانشاه و از طریق نظارت گشت‌های ثابت و سیار و نظارت‌های محسوس و نامحسوس در تمام راه‌های استان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای زیباسازی و آماده سازی پایانه‌های مسافربری و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری از طریق هماهنگی با مدیر پایانه‌های مسافربری به منظور استقبال از مهمانان نوروزی انجام شد.

کرمی گفت: با هماهنگی که با شرکت مخابرات استان کرمانشاه انجام گرفت پس از شناسایی و معرفی نقاط کوری که در استان کرمانشاه وجود دارد برای مرتفع کردن مشکلات موجود تا حدودی در این حوزه برطرف شد و مابقی آنها در روزهای آتی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به استقرار گشت‌های نظارتی در جاده‌های استان کرمانشاه، بیان کرد: گشت‌های امداد خودرویی و ارائه خدمات به مسافرینی که در طول سفر به آن نیازمند هستند در جاده‌ها مستقر بوده و در حوزه شرکت‌های بیمه نیز هماهنگ شد و بازه زمانی حضور و فعالیت‌ها به همراه اطلاعات کامل آنها در اختیار دبیرخانه قرار گرفته است که به دلیل الزام حضور آنها در برخی شرایط امکان ارائه آنلاین به صورت ۱۰۰ درصد وجود نداشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه ۳۰ مجتمع خدمات رفاهی فعال وجود دارد که تیم‌های نظارتی به صورت روزانه از این ادارات بازدیدها را انجام می‌دهند و در صورت وجود مشکلات تذکرات لازم را به صورت روزانه ابلاغ می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام شده در این حوزه، تاکید کرد: در یکی از مجتمعات خدمات رفاهی برنامه‌های فرهنگی و اجرای مسابقه‌ای را تدارک دیده شده که در کنار آن ارائه محصولات سنتی و بومی استان کرمانشاه پیگیری می‌شود.

کرمی افزود: در حوزه راهداری حمل و نقل ۲ بخش فعال شامل حوزه راهداری و حوزه خدماتی و نظارتی فعالیت‌ها صورت گرفته است که برخی فعالیت‌ها در حوزه راهداری قبل از شروع طرح‌های اجرایی ایام عید پیگیری شد و در حوزه حمل و نقل نیز در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه تا هشتم فروردین ماه با وجود اینکه تعداد ناوگان فعال کاهش پنج درصدی داشت اما با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی شاهد سه درصد افزایش جابه‌جایی مسافر از استان کرمانشاه به سایر استان را داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: در خصوص ترددهای جاده‌ای نیز بر اساس تردد دوربین‌های نظارتی ثبت شده در طول بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه تا هشتم فروردین ماه ۱۲.۷ درصد افزایش تردد در استان کرمانشاه وجود دارد و هشت درصد نیز مجموع تردد ورودی و خروجی‌ها از استان کرمانشاه گزارش شده است.

وی در خصوص تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه، بیان کرد: در میزان تصادفات منجر به فوت نسبت به گذشته روند کاهشی مشاهده می‌شود اما با توجه به افزایش تعداد مسافرت‌ها ترددها آمار تصادفات افزایشی بوده که بیشتر خسارت مالی را تحمیل کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.