| کد خبر: 241499 |

پلیس راهور: یک طرفه شدن جاده هراز و چالوس ممکن نیست

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه سنگینی بار ترافیکی در جاده های هراز و چالوس به گونه‌ای است که در زمان حاضر امکان یک طرفه شدن این مسیرها وجود ندارد، گفت: نیاز است که شهروندان با برنامه ریزی و صبر و حوصله در این محورها تردد کنند.

تین نیوز

سردار سید تیمور حسینی در یک برنامه خبری در تشریح وضعیت جاده‌های کشور در هشتمین روز فروردین در ایام نوروز گفت: در مسیر چالوس در سه مقطع یعنی ورودی شهرستانک، ورودی تونل البرز و محدوده مرزن آباد شاهد بار پرحجم هستیم همچنین در مسیر هراز هم در مسیر رفت و هم برگشت بار پرحجم مشاهده می‌شود بر همین اساس شهروندان باید به دور از عجله و با صبوری تردد خود را مدیریت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اینکه استانهای شمالی، خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی بیشترین میزان تردد را در نوروز امسال داشته‌اند، گفت: امسال جزو سال‌های پر حادثه ثبت شده است.

حسینی ادامه داد: سبقت غیرمجاز در راه‌های دو طرفه و جداسازی نشده علت بیشتر تصادفات است.

به گفته وی، در ایام نوروز امسال در استان‌های جنوبی همچون خوزستان، بوشهر و در مجموع شاهد افزایش ۴۷ درصدی تردد هستیم و در این بین سرعت غیر مجاز، سبقت و عدم توجه از عوامل اصلی تصادفات در نوروز ۱۴۰۱ قلمداد می‌شود.

حسینی در خصوص برخورد با تخلفات حادثه ساز، نیز گفت: پیش از اجرای طرح نوروزی اعلام کرده بودیم که خط قرمز ما تخلفات حادثه ساز است، بر همین اساس ۱۲ هزار وسیله نقلیه را به دلیل تخلف حادثه ساز توقیف ساعتی کردیم و ۱۱ هزار دستگاه خودرو به پارکینگ هدایت شدند. امیدواریم شهروندان با صبر و حوصله و اجتناب از عجله خود و دیگران را به خطر نیندازند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص اعمال محدودیت و یکطرفه شدن مسیرهای شمالی کشور همچون هراز و چالوس نیز گفت: سنگینی بار تردد در هر دو مسیر رفت و برگشت در هراز و چالوس به گونه‌ای است که فعلا امکان یکطرفه کردن این مسیرها وجود ندارد.

به گفته وی، لذا لازم است مردم در مسیر رفت و برگشت با صبر و حوصله بیشتری تردد کنند و بدانند که حداقل زمان لازم برای تردد در محور هراز و چالوس ۶ ساعت است که باید برای این تردد برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.