| کد خبر: 241491 |

هواپیمای فرسوده به جاذبه‌های شهری اهواز اضافه شد

انتقال هواپیمای اسقاطی متعلق به شرکت هواپیمایی کارون، سحرگاه امروز برای قرار گرفتن در یکی از محل‌های تفریحی شهر اهواز؛ باعث جلب توجه شهروندان شد.

تین نیوز

سحرگاه یکشنبه یک فروند هواپیمای از رده خارج شده متعلق به شرکت هواپیمایی کارون، از محل فرودگاه اهواز بصورت زمینی (حرکت به وسیله چرج‌های هواپیما) خارج و در حال طی کردن مسیر به مقصد مجتمع تجاری تفریحی پارک سنتر (هایپر استار) بود که باعث جلب توجه شهروندان اهوازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز در خصوص این اقدام شرکت هواپیمایی کارون اعلام کرده است: این هواپیما از نوع فوکر ۵۰ است و متعلق به شرکت هواپیمایی کارون است.

بر پایه این گزارش به واسطه هماهنگی‌های صورت گرفته بین این شرکت هواپیمایی، پلیس راهور و شهرداری اهواز، این هواپیمای از رده خارج،  از محل فرودگاه خارج شد تا به عنوان یکی از المان‌های شهری در محدوده مجتمع تجاری تفریحی پارک سنتر (هایپر استار) مورد استفاده قرار گیرد.

 قدمت فعالیت هواپیمایی نفت در شهر اهواز به نمایش گذاشته می‌شود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون با اشاره به اینکه این شرکت پیش از این تحت عنوان "هواپیمایی نفت" فعالیت داشته است گفت: هواپیمای از رده خارج این شرکت با هدف به نمایش گذاشتن قدمت هواپیمایی نفت در شهر اهواز در محل تفریحی تجاری پارک سنتر مستقر شده است.

سید محمد محمودی بیان‌داشت: با مصوبه هیات مدیره شرکت هواپیمایی کارون، این هواپیما در معرض دید شهروندان اهوازی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ روز پیش نیز این هواپیما بخشی از مسیر را طی کرده بود اما به دلیل موانع شهری ادامه مسیر امکان پذیر نشد اضافه‌کرد:در نهایت با هماهنگی هایی که با شهرداری و پلیس راهور اهواز انجام شد، سحرگاه امروز با رعایت موارد ایمنی، این هواپیما به محل پارک سنتر منتقل شد.

به گفته محمودی، طی روزهای آینده نیز، مابقی قطعات این هواپیما به محل پارک سنتر اهواز منتقل خواهد شد تا این هوایپما به‌عنوان یکی از المان های شهری رونمایی شود.

بر اساس این گزارش، شرکت هواپیمایی کارون در مقاطع زمانی مختلف، بدلیل تغییرات مدیریتی و مالی و سرمایه گذاری، در سالهای مختلف از "خدمات هوایی"  به  شرکت "حمل ونقل هوایی" و سپس  "شرکت هواپیمای نفت-ایران" و از سال ۱۳۹۵ به " شرکت هواپیمایی کارون"  تغییر نام یافت و از سال ۱۳۹۸ به بخش خصوصی واگذار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.