| کد خبر: 241442 |

◄ خرید بلیت هواپیما فقط از درگاه‌های مجاز فروش

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با هشدار به هموطنان در مورد خرید بلیت هواپیما از منابع نامعتبر گفت: سایت‌های فروش بلیت هواپیما با عناوینی، چون چارتر ۷۲۴ و چارتر ملی غیر قانونی هستند.

تین نیوز

میر اکبر رضوی افزود: متاسفانه برخی واسطه گران با راه‌اندازی سایت‌های غیر قانونی مبادرت به فروش بلیت هواپیما با قیمت‌های نامتعارف می‌کنند و برخی هموطنان به دلیل آشنایی نداشتن با درگاه‌های قانونی فروش بلیت، مبادرت به خرید از این سایت‌ها می‌کنند که در صورت بروز مشکل در طول سفر هیچ یک از فروشندگان این سایت‌ها پاسخگوی مسافران نیستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از­ سازمان هواپیمایی کشوری؛ وی در خصوص نحوه خریداری بلیت از درگاه‌های مجاز فروش بیان کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت‌های هواپیمایی مستقیما از شرکت‌ها بلیت تهیه کنند. همچنین فهرست دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایت‌های فروش بلیت دارای مجوز در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس caa.gov.ir در دسترس قرار دارد و مسافرانی که قصد خرید بلیت از مبادی فوق را دارند با رجوع به فهرست فوق از نحوه فعالیت، اعم از فعال یا غیرفعال و اعتبار مجوز درگاه فروش بلیت مورد نظر خود اطلاع حاصل کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مورد برخورد با متخلفان گفت: سازمان هواپیمایی کشوری علاوه بر معرفی سایت‌های متخلف به مراجع قانونی، با شرکت‌های هواپیمایی که بلیت آنها توسط این سایت‌ها به فروش می‌رسد، برخورد خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.