| کد خبر: 241375 |

افزایش سفرها فراتر از پیش بینی است

بیشترین افزایش تغییرات تردد در استان‌های خوزستان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و اصفهان بود که هر کدام با درصدهای قابل توجهی نسبت به سال گذشته افزایش تردد داشتند.

تین نیوز

معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای گفت:پیش بینی می‌شد حدود ۳۰درصد افزایش سفرها نسبت به سال قبل اتفاق بیفتد،اما در دو روز اخیر ۳۸ درصد و روز چهارشنبه هم ۴۲ درصد افزایش سفر را شاهد بودیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، رضا اکبری در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز، آزادراه قزوین رشت، آزاد راه پردیس و آزادراه تهران کرج (دیشب) وجود داشت.

وی ادامه داد: در موج اول سفرها هستیم که حجم زیادی از سفرها از تهران به سمت استان‌های شمالی اتفاق افتاده است.

اکبری گفت: در استان مازندران بیش از ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه و در استان گیلان هم حدود ۲۴۰ هزار وسیله نقلیه انباشت شده است و در استان‌های تهران و البرز هم در حدود ۱ میلیون وسیله نقلیه می‌باشد که طی این چند روز اتفاق افتاد و از ابتدای طرح نوروزی حدود ۴۲ درصد افزایش تردد بین استانی داشتیم که ۱۶۲ درصد نسبت به نوروز ۹۹ و همچنین ۹ درصد نسبت به نوروز سال ۹۸ افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: بیشترین افزایش تغییرات تردد در استان‌های خوزستان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و اصفهان بود که هر کدام با درصدهای قابل توجهی نسبت به سال گذشته افزایش تردد داشتند.

معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیش بینی می‌کنیم از بعد از ظهر جمعه موج اول برگشت سفرها اتفاق افتد و اغلب جاده‌ها از سمت شمال به جنوب و از استان‌های جنوبی به سمت تهران انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.