| کد خبر: 241332 |

محورهای ارتباطی اصلی باز است

با وجود بارش برف، با تلاش راهداران در حال حاضر به جز راه های خلخال به پونل، ماسوله و ماسال در استان گیلان سایر راههای اصلی، فرعی، بین شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

تین نیوز

پس از مهلت نیم روزه هوا به مسافران ورودی به شهرستان خلخال، بارش برف و کولاک بار دیگر در محورهای ارتباطی این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا از ادامه بارش برف و یخ بندان سطح جاده در تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و افزود: پس از گذران نیم روز هوای آرام و محورهای عاری از کولاک و یخ بندان،  با شروع وزش باد و کاهش محسوس دمای هوا از عصر روز گذشته یخ بندان در سطح جاده های این شهرستان دوباره آغاز شده است.

معروف خسروی گفت: با وجود بارش برف، با تلاش راهداران در حال حاضر به جز راه های خلخال به پونل، ماسوله و ماسال در استان گیلان سایر راههای اصلی، فرعی، بین شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار کرد: به علت بارش برف همراه با کولاک و یخبندان سطح جاده در گردنه الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم به همراه داشتن زنجیرچرخ و دیگر لوازم ایمنی زمستانی برای رانندگان  عبوری از این محور کوهستانی و برف گیر ضروری است.

خسروی افزود: با توجه به تلاش‌های راهداران شهرستان خلخال، تمامی راه‌های روستایی مسدود شده از برف در این شهرستان بازگشایی شده و تردد در همه راه‌های مواصلاتی شهرستان در جریان است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال اظهار کرد: با وجود حاکمیت برف و سرما در منطقه آمار خودروهای ورودی از مسیرهای مختلف به این شهرستان همچون راه های خلخال به اسالم، سرچم و فیروزآباد رو به افزایش بوده و حجم ترافیک در جاده اسالم و تنها راه فعلی دسترسی به استان گیلان بیشتر از سایر محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

این در حال ی است که غلامرضا گلمرادی رییس اداره هواشناسی خلخال هم  از ادامه بارش برف و افزایش و شدت سرمای هوا در این شهر خبر داد و گفت: با ورود سامانه هوای سرد به منطقه، دمای این شهر در صبح امروز به ۳ درجه زیر صفر کاهش یافت که در مقایسه با سردترین زمان روز قبل ۲ درجه سردتر شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.