| کد خبر: 241326 |

◄ گزارش جلسه 25 اسفند 1400 کانون رانندگان و کامیونداران با مسئولان دولتی

نمایندگانی از دو کانون انجمن های رانندگان و کامیونداران کشور در تاریخ 25 اسفند ماه 1400 در جلسه ای با مسئولان دولتی بخش حمل و نقل جاده ای به بررسی مشکلات این بخش پرداختند.

تین نیوز

نمایندگانی از دو کانون انجمن های رانندگان و کامیونداران کشور در تاریخ 25 اسفند ماه 1400 در جلسه ای با مسئولان دولتی بخش حمل و نقل جاده ای به بررسی مشکلات این بخش پرداختند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام این دو کانون، در جلسه مذکور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و  مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا حضور داشتند.

 مشکلاتی همچون سوخت، بیمه تکمیلی، هزینه های معوقه بیمه تکمیلی دانا و آتیه سازان، بیمه رانندگان جدیدالورود، آموزش رانندگان،  عدم اجرای بخشنامه های ۴/۱۴ و بخشنامه هایی که به نفع  رانندگان است، افزایش تعرفه ها و مشکل کمیسیون ها به خصوص در پایانه اکبرآباد در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه ای نیز در مورد ناامنی برخی جاده ها با معاون عملیات ناجا برگزار شد و طی آن مشکلات  مربوط به سرقت در جاده ها علی الخصوص برخی جاده هایی که اخیرا رانندگان سنگین کشور را دچار مشکل نموده اند مورد بررسی قرار گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Navid Kheirmand 0 0

    سلام . از این جلسات زیاد رفتن ، کو نتیجش ؟؟
    ضرب المثل اینقدر چریدی ، دنبت کو اینجا مصداق پیدا می‌کنه 😐

  • لطیف خاموشی 0 0

    با سلام
    از دو کانون کارفرمایی انجمن های صنفی کامیونداران،وکانون کارگری انجمن های صنفی رانندگان بعنوان نمایندگان دو تشکل مردم نهاد می‌بایستی تشکر کرد که مشکلات میدانی را باستحضار سازمان راهداری می‌رسانند .ولی باید به این نکته ظریف اشاره نمود که اساس ایجاد مشکلات دربخش حمل ونقل کالای جاده ای وجود همین تشکل دولتی است ،سازمان مذکور که می‌بایستی وظایف حاکمیتی اش را اجرا نماید متأسفانه با کوتاهی و سهل انگاری چالش بزرگی را در این بخش ایجاد کرده است . از جمله بیمه تکمیلی رانندگان دست پخت همین سازمان است که امروز با صدور دادنامه دیوان عدالت اداری درخصوص ابطال مصوبه ۲۰۵ آن شورا چالش اجتماعی را در پیش خواهیم داشت .
    کمک دولت به حق بیمه رانندگان ماجرای قانون بیمه رانندگان متاسفانه درحالی که استفاده از آی تی دراین بخش موجبات ایجاد بانک های اطلاعاتی کاملی از رانندگان نزد آن سازمان است هنوز هیچ اقدامی درخصوص غربالگری رانندگان کامیونی که دارای کارفرما هستند از رانندگان خودمالک در آن سازمان انجام نمی‌گیرد .
    افزایش تعرفه و عوارض جاده ای حمل کالا که متاسفانه شیوه وصول آن صد درصد مغایر ماده ۳۰ قانون احکام دایمی برنامه های توسعه دولت است همچنان با اتکاء به مصوبه مجمع عمومی همین سازمان درحال اجراست و به هیچ مرجعی پاسخگو نیستند .
    خانه از پای بست ویران است ،خواجه دربند نقش ایوان است .

  • راننده 0 0

    این همه کانون فکری هم به حال هشت سال 72تا80که الان سه چهارسال سابقه موجوداست دارند فقط به فکر منافع خودشان هستند فقط موقع انتخابات هزار وعده الکی می دهند