| کد خبر: 241276 |

◄ انجام ۱۷۰ پرواز روزانه از فرودگاه امام‌خمینی

معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروز به طور میانگین روزانه ۲۵ هزار مسافر با حدود ۱۷۰ پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ( ره) تردد می‌کنند.

تین نیوز

علیرضا مجذوبی؛ عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی اظهار داشت: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) این روزها افتخار میزبانی از مسافرانی از اقصی نقاط جهان را دارد.

 به گزارش تین نیوز از دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، معاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: به طور میانگین روزانه ۲۵ هزار مسافر با حدود ۱۷۰ پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره) تردد می کنند.

وی گفت: این مجموعه‌ در تلاش است با تسهیل فرایند اعزام و پذیرش مسافر، انجام پروازها با حداقل تاخیر ممکن و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و مفرح ویژه ایام نوروز، ضمن افزایش رضایتمندی مسافران لحظاتی خوش و به یادماندنی را برای میهمانان ایجاد کند.

آمادگی برای اعزام و پذیرش حدود ۳۵۰۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۱

وی اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، مجوزهای لازم به منظور انجام حدود سه هزار و پانصد پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) به ۲۶ مقصد پروازی در نوروز پیش رو صادر شده ‌است.

معاون بهره برداری شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: پیش بینی می‌شود که از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱  شهر فرودگاهی میزبان ۱۶۸۳ پرواز ورودی در قالب ۱۲۳۶ پرواز برنامه‌ای و ۴۴۷ پرواز فوق‌العاده باشد.

وی گفت: همچنین این مجموعه آمادگی لازم برای اعزام بیش‌ از ۱۶۷۰ پرواز خروجی در قالب ۱۲۱۷ پرواز برنامه‌ای و ۴۵۳ پرواز فوق‌العاده را خواهد داشت.

علیرضا مجذوبی با اشاره به لزوم حضور مسافرین پروازهای خروجی سه ساعت قبل از  انجام پرواز افزود: شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸شهر فرودگاهی آماده پاسخگویی به مسافرین است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.