| کد خبر: 241236 |

شناسایی ۱۱۳ گردنه پرخطر در آذربایجان شرقی

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از شناسایی۱۱۳ گردنه حادثه خیز در استان خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از شناسایی۱۱۳ گردنه حادثه خیز در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تابناک، رسول زاده معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تاکنون ۶۰ درصد اقدامات و اصلاحات لازم در گردنه های حادثه خیز انجام شده و ۷۰ نقطه پر حادثه باقی مانده است.

در جاده های حادثه خیز استان آذربایجان شرقی اکیپ‌های پلیس، راهداری، اورژانس و هلال احمر مستقر خواهند شد تا توسط چراغ‌های گردان، هشدار‌های لازم را به رانندگان بدهند.

همه راهدارخانه‌های استان، ادارات و خودرو‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر پرسنل تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱، به‌صورت کشیک و شیفتی آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

اداره کل راهداری تلاش کرده است تا به لکه‌گیری و چاله پرکنی همه راه‌های استان اقدام کند که قسمتی از آن انجام شده و بقیه نیز در حال اجرا است.

اقدام بعدی ما، خط کشی قسمتی از راه‌های استان بود که متاسفانه برودت و سردی هوا فرصت نمی‌دهد، اما در مناطق گرمسیر استان، این خط کشی‌ها انجام شد و در ورودی و خروجی تبریز نیز به محض مساعد شدن هوا انجام می‌شود.

اکیپ‌های جرثقیلی ما در تمامی شهرستان‌ها استقرار می‌یابند تا اگر احیانا مشکلی پیش آمد، سریعا خدمت رسانی کنند.

کشیک‌هایی هم در ترمینال‌ها داریم و کنترل‌های لازم را انجام می‌دهیم تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بدون افزایش هزینه بلیط‌ها، مسافران جابجا شوند.

افرادی که قصد سفر دارند باید فاصله‌گذاری اجتماعی را در ترمینال‌ها رعایت کرده و اتوبوس‌ها نیز از امکانات بهداشتی برخوردار باشند.

از مسافران تقاضا داریم تا اقدامات لازم را رعایت کنند و احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها را حتما جدی بگیرند.

مسافران توجه داشته باشند که استان ما سردسیر است؛ بنابراین حتما لباس گرم و زنجیر چرخ را فراموش نکرده و از نظر ایمنی ماشین خود را کنترل و با سرعت مطمئنه و صبر، حوصله و آرامش رانندگی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری تابناک

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.