| کد خبر: 241210 |

تاکید بر نوسازی تجهیزات هوانوردی فرودگاه امام(ره)

همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و در آستانه نوروز ۱۴۰۱، حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

تین نیوز

حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بازدید کرد .

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این بازدید که با همراهی علی رستمی عضو هیات مدیره و راهبر حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد، مسعود نیکبخت معاون عملیات هوانوردی و رحیمی معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام(ره)، علیرضا مجذوبی عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی، علیخانی مدیرکل عملیات فرودگاهی، ضرابی فر مدیرکل دفتر سامانه های فرودگاهی، اطیابی مدیرکل دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی و دلاوری مدیرکل حوزه مدیرعامل شهر فرودگاهی انجام شد، از برج کنترل مراقبت پرواز و کشیک های واحدهای ناوبری، ارتباطی، راداری و کشیک های مخابرات و فناوری اطلاعات دیدن شد.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها در این بازدید بر جایگاه حوزه عملیات هوانوردی تاکید و از ساختمان برج مراقبت پرواز این فرودگاه به عنوان آبرو و پیشانی نظام یاد کرد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم حوزه عملیات هوانوردی در ارائه سرویس ایمن و مطلوب ناوبری هوایی و سرویس های کنترل ترافیک هوایی گفت: با توجه با اینکه فرودگاه امام میزبان آمد و شد پروازهای خارجی است، این موضوع اهمیتی دو چندان پیدا می کند.

سیدی در ادامه با پرسنل شیفت این حوزه گپ و گفت داشت و گفت: با وجود انتزاع شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه امام، اما حوزه عملیات هوانوردی را از شرکت جدا نمی دانیم و امیدواریم همچون گذشته بیشترین همکاری موثر را با شرکت شهر فرودگاهی داشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در ایام نوروز هم با وجود افزایش چشمگیر پروازهای فرودگاه امام(ره)، خدمات مطلوب چون گذشته ارائه شود.

در این بازدید سیدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران این حوزه در طول سال ۱۴۰۰، بر نوسازی تجهیزات هوانوردی این فرودگاه در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی فرودگاه حضرت امام(ره) را چشم و چراغ فرودگاه‌های کشور خواند و اظهار امیدواری کرد: با تعامل بیشتر با مدیران و مسئولان شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره) و با تمام توان توسعه همه جانبه این فرودگاه را دنبال می کنیم

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    چشم و.چراغ فرودگاهها؟

    چشم کور و چراغ خاموش!

    امثال شما ناتوان ها را منصوب میکنند که کاری انجام نشود و صنعت با سرعت بیشتری نابود شود!! تو چه موفقیت و ویژگی داشتی که چنین پست مهمی گرفتی؟