| کد خبر: 241118 |

◄ مسافران نوروزی با مدیریت زمان سفری با آرامش برنامه‌ریزی کنند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مسافران نوروزی با مدیریت زمان و آرامش در زمینه انجام مسافرت‌های خود برنامه‌ریزی کنند.

تین نیوز

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امیدواریم در نوروز ۱۴۰۱ با همکاری مردم و مسافران نوروزی شاهد حادثه‌ای تلخ در خراسان جنوبی نباشیم.

به گزارش تین نیوز، سردار ناصر فرشید صبح امروز در رزمایش طرح نوروزی اظهار داشت: خراسان‌ جنوبی به عنوان سومین استان پهناور کشور دارای راه‌های طولانی و کویری است.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای سفر افزود: مسافران نوروزی با مدیریت زمان و آرامش در زمینه انجام مسافرت‌های خود برنامه‌ریزی کنند تا در نوروز با همکاری مردم و مسافران شاهد حادثه‌ای تلخ در خراسان جنوبی نباشیم.

سردار فرشید تصریح کرد: ماموران پلیس استان در رده‌های مختلف انتظامی با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت به صورت محسوس و غیرمحسوس در کنار سایر دستگاهای خدمات‌رسان خواهند بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش سفرهای نوروزی با توجه به رفع محدودیت کرونایی خواهیم بود، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های خدمات‌رسان خدمات خوبی به مسافران نوروزی در راستای سفر ایمن ارائه شود.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این رزمایش گفت: این رزمایش با حضور دستگاه های اجرایی متولی سفر، آغاز و با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی برگزار می‌شود.

علیرضا عباس زاده این رزمایش را محل ارزیابی برای اطمینان‌بخشی و آرامش‌بخشی به مردم دانست و افزود: همه امکانات و ظرفیت‌ها بسیج شده تا مردم بتوانند برنامه سفر را با اطمینان و ایمنی بیشتر سپری کنند.

وی اذعان داشت: جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی استان را باید هرچه بیشتر برای عبور و مرور ایمن‌تر کنیم.

عباس‌زاه با تاکید بر ارتقا فرهنگ ترافیکی و رعایت مقررات توسط مردم و همکاری مجموعه دست اندرکاران و ذینفعان سفر افزود: امیدواریم با ارائه خدمات مطمئن کاربران جاده‌ای با خیال راحت و ایمن‌تر با کمترین صدمات، سفر خود را به اتمام برسانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.