| کد خبر: 241110 |

◄ مانع فروش خودروهای غیراستاندارد می شویم

فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس به شرکت‌های تولیدکننده خودرو اعلام می‌کند که اگر خودرویی تولید کنند که استانداردهای لازم را نداشته باشد، حتماً مانع از فروش آن می‌شویم.

تین نیوز

سردار حسین اشتری روز سه شنبه فرمانده کل انتظامی در رزمایش نوروزی پلیس راهور تاکید کرد: باید خودروهای ایمن دست مردم باشد و استانداردها از همه لحاظ رعایت شود

وی ادامه داد: تأکید جلسه روز گذشته با ریاست محترم جمهوری نیز این بود که پلیس باید با مجموعه‌های تولیدکننده خودروی ناایمن برخورد کند و از اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از ورود این نوع خودروها تقدیر شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه، بیش از 99 درصد رانندگان قانون‌مدار هستند، گفت: حدود یک درصد از رانندگان حقوق مردم را رعایت نمی‌کنند و با حرکات غیرمعمول باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شوند که پلیس آن‌ها را حتماً اعمال قانون خواهد کرد؛ البته اعمال قانون نیز با برخورد خوب صورت می‌گیرد.

سردار اشتری با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری از پلیس مبنی بر انجام اقدامات برای به حداقل رسیدن تلفات سوانح رانندگی، گفت: باید حتماً کاری کنیم‌ در سال‌های آتی و برنامه پنجم، حداقل 50 درصد سوانح و جان‌باختگان ناشی از آن کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز با مردم بسیار خوب و با فرهنگ غنی روبه‌رو هستیم، مردمی که در تمام صحنه‌ها با مسئولان و پلیس همراه بودند.

سردار اشتری با بیان اینکه همکاران در طول سال کنار مردم عزیز هستند و ارتباط خوبی بین پلیس و مردم است گفت: توصیه به تذکرات پلیس منجر به سفر توأم با آرامش خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی ایمنی پس از هشت سال گفت: یکی از مصوبات روز گذشته این  شورا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد این بود که اشکالات نقاط حادثه‌خیز برطرف شود همچنین کار کوتاه‌مدتی نیز برای اعلام و آشکارسازی آن محل‌ها به رانندگان صورت گیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن هشدار به رانندگان قانون‌گریز، تصریح کرد: در جاده‌ها با افرادی که خطرآفرین هستند و باعث رعب و وحشت می‌شوند حتماً برخورد می‌کنیم و نمی‌گذاریم در جاده‌ها بی‌نظمی باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.