| کد خبر: 241060 |

◄ افزودن 73 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز

سرپرست شهرداری تبریز از آمادگی برای پرداخت مبلغ مورد نیاز برای خرید ۷۳ دستگاه اتوبوس جدید و اضافه شدن آنها به ناوگان اتوبوسرانی تبریز خبرداد.

تین نیوز

 مهدی یوسفی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی پایان سال که همه شهرداری‌ها با آن مواجه هستند، با این وجود پیگیر هستیم که پس از الحاق ۱۹ دستگاه اتوبوس قبلی، مبلغ مورد نیاز برای خرید اتوبوس‌های جدید در چند روز آینده پرداخت شود.   

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی افزود: مصوبه قبلی دولت در خصوص خرید اتوبوس مبنی بر پرداخت ۱۷.۵ درصد توسط شهرداری و ۸۲.۵ درصد توسط دولت، با اصلاحیه‌ای مبنی بر ۲۰ درصد توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت ابلاغ شده است.   

یوسفی بیان کرد: در حال حاضر فراهم کردن رقم ۵۴ میلیارد تومانی سخت است و اگر همت نکنیم، این سهمیه تبریز از دست می‌رود و بر این اساس در جلسه‌ای با مناطق و مجموعه‌های دیگر، به این تصمیم رسیدیم که این رقم را تهیه و در وجه شرکت خودروساز پرداخت کنیم.   

وی تاکید کرد: تلاش داریم در چند روز آینده مبلغ ۵۴۰ میلیارد ریال برای خرید ۷۳ دستگاه اتوبوس جدید پرداخت شود.

به گزارش ایرنا،   ۲۰۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس‌های جدید در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در سال آینده اختصاص یافته است.

بر اساس استانداردهای حمل و نقل عمومی، ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه به یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد، اما در زمان حاضر خدمات اتوبوسرانی در این شهر و حومه با ۷۲۱ دستگاه انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.