| کد خبر: 241051 |

◄ کوچه تکانی پایتخت همزمان با خانه تکانی شهروندان در آستانه نوروز

شهرداری تهران همزمان با خانه تکانی شهروندان برای ایام نوروز و با هدف آماده سازی شهر برای نیمه شعبان نظافت معابر شهر تهران رادر قالب طرح کوچه تکانی اجرایی می کند.

تین نیوز

 محمد عزیزی صبح امروز دوشنبه در جریان آغاز طرح کوچه تکانی در تشریح جزییات این طرح گفت: همزمان با خانه تکانی شهروندان و با توجه به نزدیکی نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) شهرداری تهران طرح کوچه تکانی را در سطح مناطق ۲۲ گانه اجرایی کرده تا چهره شهر برای نیمه شعبان و ایام نوروز آماده شود.

وی افزود: بیش از۲۰ هزار نفر کارگر خدمات شهری در این طرح از ساعت ۹ صبح امروز تا ساعت ۱۴ نظافت و روفت و روب معابر و کوچه های سطح شهر تهران را انجام خواهند داد.

وی تاکید کرد: نظافت و پاکسازی معابر شهر تهران از وظایف سازمان مدیریت پسماند و حوزه خدمات شهری شهرداری تهران است و به صورت روتین این کار انجام می شود اما در آستانه نیمه شعبان طرح کوچه تکانی به صورت ویژه در مناطق انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، در بخش دیگری از این مراسم جوانی شهردار منطقه ۳ در تشریح جزییات طرح کوچه تکانی گفت: در سطح منطقه ۳ چند محله کم برخوردار داریم همانند محله حسن آباد زرگنده که به واسطه شهدای بسیاری که تقدیم انقلاب کرده به نام شهید آباد نیز معروف است.

در این محله و چند محله دیگراحساس کردیم نیاز به خدمات بیشتری در حوزه خدمات شهری وجود دارد، لذا منطقه حسن آباد به عنوان پایلوت انتخاب شد تا اقدامات ویژه ای در قالب طرح کوچه تکانی همزمان با خانه تکانی شهروندان در آستانه نوروز انجام شود.

وی تاکید کرد: بی تردید این اقدامات ما در قالب این طرح به صورت مقطعی است و باید زیر ساخت ها در محلات چند برخوردار این منطقه تکمیل شود که در آینده این کار در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.