| کد خبر: 241035 |

با ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور؛

◄ خدمات هوانوردی و پروازی به شرکت ناوگان هوایی اضافه شد

معاون اول رئیس‌جمهور اصلاح اساسنامه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را ابلاغ کرد.

تین نیوز

 هیأت وزیران در نشست ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰،  به منظور تأمین نظر شورای نگهبان، با اصلاح اساسنامه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران موافقت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، به موجب اصلاح اساسنامه فوق، خدمات هوانوردی و پروازی به فهرست وظایف و اختیارات شرکت مذکور اضافه می‌شود.

همچنین براساس اصلاح ماده (۱۳) اساسنامه شرکت یاد شده، هیأت مدیره شرکت مرکب از پنج نفر عضو اصلی موظف خواهد بود که با پیشنهاد رییس مجمع عمومی و تصویب این مجمع از بین افراد مسلمان و مؤمن برای مدت دو سال انتخاب می شوند.

همچنین کلیه اسناد، اوراق مالی، قراردادها و اسناد تعهدآور شرکت باید به ‌امضای مشترک مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره (به انتخاب هیأت مدیره) یا نمایندگان آنان از بین افراد مسلمان و مومن، متعهد، مورد وثوق، امانت دار و صاحب‌نظر در تخصص‌های مرتبط با فعالیت‌های شرکت برسد.

صد درصد درآمدهای شرکت اعم از فروش خدمات و دارایی های شرکت، اختصاصی است و پس از واریز به حساب شرکت افتتاح شده از سوی خزانه داری کل کشور نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای اجرای مأموریت های شرکت مطابق احکام قوانین بودجه سنواتی هزینه می‌شود.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور امروز یکشنبه مصوبه اصلاح اساسنامه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را برای اجرا ابلاغ کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.