| کد خبر: 241022 |

◄ پذیرش مسافران نوروزی تا ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها

اگر مسافری شاهد تخلفی بود و راننده‌ای بیش از ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس مسافر پذیرش کرده بود، بلافاصله باید مورد را به سامانه ١۴١ یا پلیس راه گزارش بدهد.

تین نیوز

 طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام مسافران باید دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و پذیرش مسافران با ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس خواهد بود. اگر مسافری شاهد تخلفی بود و راننده‌ای بیش از ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس مسافر پذیرش کرده بود، بلافاصله باید مورد را به سامانه ١۴١ یا پلیس راه گزارش بدهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، داریوش باقرجوان با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرهای نوروزی ١۴٠١ اظهار داشت: از مسافران تقاضا داریم که برای سوار به اتوبوس و سواری کرایه از پایانه‌های رسمی بلیت تهیه کنند و از  سوار شدن بدون بلیت در میانه راه یا از طریق جار زن یا دلال بپرهیزنند.

وی ادامه داد: طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام مسافران باید دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و پذیرش مسافران با ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس خواهد بود. اگر مسافری شاهد تخلفی بود و راننده‌ای بیش از ٨٠ درصد ظرفیت اتوبوس مسافر پذیرش کرده بود، بلافاصله باید مورد را به سامانه ١۴١ یا پلیس راه گزارش بدهد.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری درباره نرخ بلیت اتوبوس، مینی بوس و کرایه سواری اظهار داشت: برای ناوگان زمینی و جاده‌ای هیچ تصمیمی برای افزایش بهای بلیت نگرفته‌ایم و همانطور معاون رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند، قیمت بلیت برای ایام نوروز هیچ افزایشی نخواهد داشت.

باقرجوان با اشاره به بررسی و ارزیابی سلامت مسافران گفت : سلامت تمام متقاضیان بلیت اتوبوس و ... از طریق سایت ایران من مورد بررسی قرار می گیرد و اگر افراد در کمتر از ١۴ روز مبتلای کرونا بوده باشند، نمی‌توانند بلیت خریداری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.