| کد خبر: 240954 |

◄ ریزش سنگ در جاده کندوان دو فوتی برجا گذاشت

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش سنگ و برخورد آن با یک دستگاه خودروی عبوری در جاده کندوان ۲ فوتی و ۲ زخمی برجای گذاشت.

تین نیوز

سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: زمان وقوع این حادثه، ساعت ۱۱ صبح و در محدود سیاه بیشه بود و فوتی‌ها و آسیب دیدگان این حادثه همگی از اعضای یک خانواده بودند و سقوط سنگ بر روی سقف یک دستگاه خودروی پژو پارس، پدر و کودک هفت ساله را به کام مرگ کشاند و مادر و دختر نیز زخمی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، وی گفت: آسیب دیدگان این حادثه با کمک نیرو‌های امدادی برای ادامه وضعیت درمان و رسیدگی بیشتر به مرکز درمانی چالوس اعزام شدند.

سرهنگ جهان تاب همچنین از مسدود بودن جاده هراز به علت ریزش سنگ و رانش کوه در محدود لاسم جاده هراز تا اطلاع بعدی خبر داد و گفت که پس از پاکسازی و ایمن سازی، این مسیر برای تردد خودرو‌ها بازگشایی می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودرویی در محور‌های کندوان و سوادکوه را در زمان حاضر پرحجم و سنگین و علت اصلی آن را نیز بسته بودن جاده هراز و همچنین تعطیلات آخر عنوان کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز و سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.