| کد خبر: 240901 |

◄ دلیل بی توجهی به مشکلات جایگاهداران سوخت و کامیونداران چیست؟

در حال حاضر عمده مشکل این دو گروه بزرگ، کمبود نفت گاز در جایگاه ها و گرانی قطعات و لوازم مصرفی، کرایه کم و ...برای کامیونداران است.

تین نیوز

یک جایگاهدار سوخت جایگاهداران و کامیونداران را دو بازوی مهم اقتصادی کشور دانست که با وجود نقش پر رنگشان در اقتصاد،  برای دولتمردان از اهمیت چندانی برخوردار نیستند.

به گزارش تین نیوز، مراد جلیلیان افزود: این در حالی است که نبود هر کدام و یا مختل شدن هر یک از این دو،  پیکره دیگری را هم از کارخواهد انداخت و قطعا کشور با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر عمده مشکل این دو گروه بزرگ، کمبود نفت گاز در جایگاه ها و گرانی قطعات و لوازم مصرفی، کرایه کم و ...برای کامیونداران است.

جلیلیان با بیان این که این کمبودها هیچ توجیه  منطقی ندارد، در شبکه های اجتماعی، خاطرنشان کرد:  متاسفانه مسئولان شرکت پخش فراورده های نفتی با اعمال محدودیت شدید و در نتیجه کمبود نفت گاز در جایگاه های سوخت، عملا حرکت این دو بازوی اقتصادی مملکت و کسب و کار مرتبط با آنها را با مشکل و با محدودیت بسیاری روبه رو کرده اند.

وی با تاکید بر این که چرایی و علت این موضوع نیز تا به حال توسط هیچ مسئولی اعلام نشده است، عنوان کرد:  آیا منطق خاصی پشت این گونه کمبودها نهفته است؟!

بیشتر بخوانید:

او افزود: چرا مسئولان پخش به صراحت علت ایجاد این کمبودها را برای افکارعمومی توضیح نمی دهند؟!

این جایگاه دار با بیان این که مسدود شدن شریان اقتصادی جاده ای به نفع کشور نیست، گفت: چه فرد یا افرادی از این کمبودها سود می برند و چه  کسانی رنج این کمبودها را تحمل می کنند؟!

جلیلیان عنوان کرد: ورشکسته شدن و به تبع  آن بیکاری کارکنان جایگاه های سوخت و توقف گردش چرخ های اقتصاد جاده ای و مشاغل مرتبط با آن  به سود کیست؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.